1. Kapitola

290 12 2
                                    

Zobudila som sa vedľa Stefana. "Dobré ráno," usmial sa a pobozkal ma do vlasov.
"Dobré," lenivo som sa natiahla.
"Vieš aký je deň?" opýtal sa Stefan nedočkavo.
"Som si dosť istá, že nedeľa," tvárila som sa že nemám najmenšie tušenie o čom hovorí.
"Aj to," pousmial sa, "ale hlavne je to posledný deň pred odchodom na vysokú."
"My vážne ideme do školy?" zaúpäla som zúfalo, "máš 165 rokov a ja nie som o moc mladšia." Ani trochu sa mi nechcelo púšťať sa do vysokoškolského štúdia, ale Stefan mal opačný názor. Ak ho to poteší, ja to nejako prežijem. Stefan pre mňa urobil veľa.
"Niekto musí strážiť Elenu a Caroline," pripomenul mi Stefan.
"No tak dobre, ale ak tam nebudú pekný chalani tak odchádzam," pohrozila som mu a so smiechom vybehla z izby. Upírskou rýchlosťou som zbehla dole a do pivnice. Keď som otvorila box, v ktorom skladovali vrecká s krvou, dvere sa prudko zavreli. Niekto okolo mňa rýchlo prebehol. Pozrela som tým smerom, ale už bol na druhej strane. Keď som sa obrátila späť, predo mnou sa objavil Damon.
"Si ty normálny?" skríkla som podráždene. "Nemôžeš len tak niekoho špehovať."
"Zľakla si sa, že ťa prišla strašiť Katherine?" uškrnul sa starší z bratov.

"Nie," vyhlásila som urazene, ale nebola to pravda. Celé týždne som mávala nočné mory o Katherine. Tá mrcha všetkých terorizovla aj po smrti.
"No tak Elizabeth, tak si ju zabila. Život ide ďalej," pokrčil plecami, "aspoň ten tvoj."
"Ty si dnes vážne milý Damon," prekrútila som očami a vzala si vrecko s krvou.
"To aby ti za mnou na vysokej nebolo smutno," zasmial sa.
"Och Damon, to žiaľ nie je možné. Určite tam nebude žiaden taký fešák ako ty," tiež som sa zasmiala.
"Budeš mi chýbať Elizabeth," pripustil pobavene.

"Nebude ti mať kto hovoriť aký si dokonalý keď tu nebude ani Elena?" zdvihla som obočie.

"Uhádla si."

"Neboj sa," položila som mu dlaň na líce a zadívala sa mu uprene do očí, "nebudeš sa nudiť. Budeš strážiť Jeremyho."

"A že kto je dnes milý," zagánil na mňa.
"Musím ísť. Večer je rozlúčková párty v Grille a Barbie ma donútila ísť s ňou nakupovať," povzdychla som si a zamierila ku schodom. "A nesmej sa Damon," zakričala som zhora.

Ku Caroline som prišla okolo obeda. "Meškáš," vyhŕkla vyčítavo plavovláska keď otvorila dvere.
"Prepáč," pokrčila som plecami.
"Máš šťastie, lebo Elena tu ešte nie je," pokračovala miernejším tónom. "Už máš všetko zbalené?"
"Čo dnes máte všetci s tou vysokou? Ešte máme deň prázdnin," prekrútila som očami.

"Nechápem ak sa môžeš netešiť. Nová škola, nové prostredie, nový chalani," sprisahanecky na mňa žmurkla.
"Ja mám priateľa a ty až dvoch,"karhavo som na ňu pozrela.
"Hm, to nejako vyriešim," pokrčila plecami a zmizla v kuchyni.

Tretia Dvojníčka, II. sériaWhere stories live. Discover now