10. Kapitola

117 9 9
                                    


Caroline:
Keď už sme stáli pred sídlom pôvodnej rodiny, požiadať Elijaha o pomoc sa mi už ani zďaleka nezdal taký dobrý nápad. Elena zaklopala, no nikto nám neprišiel otvoriť. Chcela som navrhnúť aby sme to otočili kým máme šancu, ale to už moja najlepšia kamarátka vchádzala dnu. Ocitli sme sa v priestrannej hale zariadenej starým nábytkom. V celej budove panovalo nezvyčajné ticho, nezdalo sa, že je niekto doma. "Možno by sme mali prísť neskôr," navrhla som. Vzala som Elenu za ruku a ťahala ju späť k dverám, no náhle som zastala. "Elena, Caroline, čo vás k nám privádza?" opýtal sa známy hlas. Keď som sa obrátila, na schodoch stál Elijah.
"Potrebujeme pomoc," vyhŕkla Elena.
"Čo pre vás môžem urobiť?" pôvodný nás obe pozorne preskúmal pohľadom.
"Elizabeth a Stefan zmizli," vysvetlila som, „hľadali sme ich všade, ale zbytočne. Dúfali sme, že by si nám vedel pomôcť ty."
"Ubezpečujem ťa, že ja ani moji súrodenci nemáme s ich zmiznutím nič spoločné," vyhlásil Elijah, „ pokiaľ viem, je za tým Silas."
"Silas je preč," zamračila som, "neukázal sa tu už celé mesiace."
"To neznamená, že vás nesledoval," vysvetlil pokojne Elijah.
"Pomôžeš nám dostať ich späť?" opýtala sa Elena, „alebo nám aspoň povedz kde by mohli byť."
"Možno sa dohodneme," pôvodný sa zamyslel. To pre nás znelo nádejne. "Vieme, že pokračujete v Katerininej snahe zabiť mňa a moju rodinu. Snažíte sa zistiť, čo mala v pláne. Ak už ďalej nebudete pokračovať v tejto iniciatíve, ak to necháte byť, pomôžem vám."
"Daj nám chvíľku," povedala som a odtiahla Elenu bokom.
"Čo je?" vyštekla nahnevane.
"S týmto by Elizabeth ani Stefan určite nesúhlasili," zamračila som sa. Konečne máme šancu zbaviť sa pôvodných navždy, nemôžeme ju len tak zahodiť.
"Nemáme na výber, Caroline," protestovala Elena, „obaja nám zachránili život, musíme to pre nich urobiť."
"Máš pravdu," povzdychla som si, „zrejme nemáme na výber."
„Presne tak," Elena prikývla a obe sme sa vrátili späť k Elijahovi. „Súhlasíme s tvojou ponukou," oznámila Elena.
„Dobre," Elijah prikývol, „zistím, čo sa dá. Stretneme sa o pár hodín u Salvatorovcov."

S Elenou sme sa vrátili späť k Salvatorovcom a počkali na Elijaha. Prišiel behom niekoľkých hodín, tak ako sľúbil. "Vieš kde sú? Sú v poriadku? Našiel si Silasa?" Elena ho zasypala otázkami hneď, ako sa pôvodný objavil vo dverách.
"Na starom pozemku Lockwoodovcov je studňa," začal Elijah, no kým sa stihol dostať k pointe, Damon ho prerušil. "To sme vedeli aj bez teba. Mason tam skryl kedysi mesačný kameň."
"Potom iste viete, že tá studňa slúži len na zakrytie chodby," pokračoval pôvodný pokojným tónom, "pod vodou je tunel, ktorý vedie do úkrytu vybudovaného počas vojny."
"Bola som v tej studni, ale nevidela som tam žiaden tunel," zaprotestovala Elena.
"Mala si dosť práce so záchranou Stefana a nájdením kameňa," pripomenula som jej, „je dosť možné, že si ho prehliadla."
"U Alarica som videl nejaké staré plány podzemia," ozval sa Jeremy, „pod Mystic Falls je celá sieť tunelov a jeden sa nachádza aj u Lockwoodovcov."
"To si nemohol povedať skôr?" Damon sa zamračil.
"Vtedy mi to bolo jedno," Jeremy mykol plecami, "hľadal som trávu, tunely ma nezaujímali."
"Čo si hľadal?" vyhŕkla Elena.
"Šťavu, hľadal som pomarančovú šťavu," jej mladší brat sa rýchlo opravil, „je v nej vitamín C, dobré pre deti."
„To je teraz jedno," prerušila som ich súrodeneckú hádku, „Stefan, Elizabeth, spomínate si? Musíme ich ísť zachrániť."
"Hneď teraz?" Elena zaváhala.
"Nie, počkáme do Vianoc, možno ich pustí sám," odsekol Damon a Elena na neho zagánila.
"Dobre, ideme hneď," Elena prekrútila očami.
"My ideme hneď, ty a Jeremy zostanete tu," Damon ju zastavil, „toto nie je školský výlet. S Elijahom to zvládneme sami, nepotrebujeme tam žiadne deti."
"Ja som upír rovnako ako vy. Idem s vami," oznámila som.
"Ale nič nepokaz Barbie," povzdychol si Damon. Aj jemu bolo jasné, že neexistuje spôsob ako by mi mohol zabrániť pomôcť mojim priateľom.



Mrzí ma, že pridávam novú kapitolu až dnes. Viem, že som mala pridať už v piatok, no kvôli škole a učeniu som skôr nestihla. Mrzí ma to. Dúfam, že sa vám kapitola bude páčiť. Vote aj komentáre potešia :) Mám vás moc rada
Katherine

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tretia Dvojníčka, II. sériaWhere stories live. Discover now