"Zabudla som aký si skvelý," pritúlila som sa k Stefanovi.
"Ak chceš môžeme si to zopakovať," zasmial sa.
"To sa mi páči," usmiala som sa a pobozkala ho. Stefan mi perami prešiel po brade. Zavrela som oči a nechala ho pokračovať stále nižšie. Užívala som si nežné dotyky jeho pier na mojom krku až kým ich nevystriedala ostrá bolesť. Trvalo mi niekoľko dlhých sekúnd, kým som si uvedomila, čo to Stefan vlastne robí. „Prečo mi piješ krv?" s hrôzou som otvorila oči a rýchlo sa od neho odtiahla.
"Kŕmim sa, moja sladká Elizabeth," vystrel ku mne ruku a pohladil ma po líci. Pri jeho dotyku som sa striasla. Zrazu som chcela byť čo najďalej od neho.
"Ale ty piješ len zvieraciu krv," vyhŕkla som zmätene.
"Omyl, Elizabeth," zasmial sa, "Stefan pije len zvieraciu krv, nie ja."
"Silas," zhrozene som vydýchla.
"Nebuď sklamaná," Silas mi odhrnul vlasy z tváre, "predsa sa ti páčilo čo sme robili."
"Silas," zopakovala som ešte stále v šoku. Nemohla som tomu uveriť. Môj mozog odmietal prijať čo sa stalo. Silas ma pevne zdrapil za zápästie. Musím utiecť, uvedomila som si. Z celej sily som mu zaryla nechty do ruky a upírskou rýchlosťou prebehla k dverám. No kým som ich stihla otvoriť, Silas ma dobehol. Snažila som sa brániť sa, ale Silas bol oveľa silnejší ako ja. Pravou rukou si ma najskôr pritiahol k sebe a potom mi zakryl ústa aby som nemohla kričať. Ľavou mi vpichol do krku železník a moje telo mu vzápätí ochablo v náručí.Caroline:
Hneď ráno som išla k Salvatorovcom. Našla som tam len Elenu sedieť v kresle a Jeremyho "ochutnávať" čipsy ako to nazval on. "Sprav si na raňajky niečo poriadne," okríkla ho staršia sestra.
"Mal som na výber medzi týmto a vreckom krvi," zaprotestoval Jeremy, "navyše ja len ochutnávam."
"Kde je zvyšok obyvateľov?" pozrela som na Elenu.
"Stefan a Elizabeth ešte nevstali a Damon ich išiel zobudiť," prekrútila očami.
"Zrejme majú lepší program," Damon sa ako na zavolanie objavil vedľa mňa, "tí dvaja tam nie sú."
"Ako to myslíš?" Elena sa zamračila.
"Môj brat je nezvestný na sto percent," Damon sa uškrnul, „a pokiaľ ty nie si Elizabeth tak aj ona."
"Ako sa mohli len tak stratiť?" vyhŕkla som. Prestávalo sa mi to páčiť, toto na Stefana nesedí.
"Včera išli hore a potom sme ich už nevideli," vysvetľoval starší z bratov.
"Ale za to počuli," doplnila Elena, "Elizabeth nad ránom kričala."
"Mne sa hneď nezdalo, že by bol Stefan taký dobrý," vyhlásil Damon zamyslene za čo si od Eleny vyslúžil päsťou do brucha.
"Niekde musia byť," uvažovala som.
"Vážne Barbie?" zasmial sa Damon, "to by sme bez teba nevedeli."
"Keď si taký múdry, povedz čo si vymyslel ty. Kde sú?" zamračila som sa.
"To neviem, ale tým, že tu budeme sedieť ich nenájdeme. Keďže Jeremy zlikvidoval čarodejnicu musíme ich ísť hľadať," povzdychol si Damon a vzal si z kresla bundu.
"O dve hodiny sa stretneme tu," prikývla som a rozbehla sa opačným smerom ako oni.
YOU ARE READING
Tretia Dvojníčka, II. séria
FanfictionPokračovanie poviedky Tretia Dvojníčka. Dúfam, že sa vám druhá séria bude páčiť rovnako ako tá prvá. Prajem príjemné čítanie :)