Rebekah:
"Máme problém, drahá sestra," Elijah sa opieral o stenu budovy školy.
"Čo náš zmutovaný braček spravil?" znudene som prekrútila očami. Nič nové pod slnkom, celý svet má problém odo dňa kedy sa Klaus narodil. To len Elijah verí, že je tu pre nášho brata stále nádej.
"Toto nie je vtip Rebekah," Elijah sa zamračil, „skús ma aspoň raz brať vážne."
"Fajn," pokrčila som plecami, "o čo ide?"
"Elizabeth zrejme vie ako nás môže zabiť bez toho, aby zomrela celá línia," oznámil mi môj starší brat.
"Hlúposť," pokrútila som hlavou, "odkiaľ by to mohla vedieť?"
"Od Kateriny," previnilo pozrel do zeme.
"Ty si Katherine povedal ako sa nás môže zbaviť?" skríkla som rozčarovane, "nemôžeš aspoň raz myslieť hlavou?" Toto musí byť zlý vtip, alebo nočná mora.
"Ja som jej to nepovedal," namietol Elijah.
"Áno? A kto s ňou spával?" stále som kričala.
"To je jedna vec, ale nič som jej nepovedal," Elijah trval na svojom.
„Si naozaj taký hlúpy aby si jej veril?"
„A čo ty Rebekah?" brat bol v momente pri mne, „čím si myslela ty keď si nás prezradila tvojmu priateľovi lovcovi? Kvôli tebe mal Niklaus potom 50 rokov halucinácie."
"Niklaus je narušený aj bez toho," nahnevane som si prekrížila ruky na hrudi, „ak by sa mu vtedy podarilo nájsť spôsob ako sa zabiť, možno by nám všetkým bolo teraz lepšie."
"Neruším?" ozval sa spoza nás Matt. Ani som si nevšimla kedy prišiel. "Nie," obrátila som sa k nemu, „poď, odchádzame." Zovrela som mu ruku a ťahala ho preč.Elizabeth:
"Čo s tým Katherine mohla chcieť robiť?" s povzdychom som sa zvalila k Stefanovi do kresla.
"To musíme zistiť," aj Stefan si povzdychol. Poznala som Katherine lepšie ako ktokoľvek, vedela som ako premýšľa. No toto mi nedávalo absolútne zmysel.
"Ak ste si nevšimli, dochádzajú nám zdroje," pripomenul nám Damon. Od dokáže upírovi vždy zdvihnúť náladu. Žiadna situácia nie je taká zlá aby ju Damon nedokázal ešte zhoršiť.
"A prečo sa neopýtame rovno Katherine?" ozval sa Matt.
"A ako?" Damon sa uškrnul, „ak si zabudol, Elizabeth ju zabila."
"Ak si zabudol ty, Jeremy sa vie rozprávať s duchmi," odsekol Matt nahnevane.
"Máš šťastie, že som sa pred chvíľou nakŕmil," zavrčal starší z bratov, „inak by som ťa veľmi rýchlo poslal za Katherine aby si sa jej opýtal osobne."
"Ale nápad to nie je zlý," pripustil Stefan, "Jeremy, si schopný kontaktovať Katherine?"
"Myslím, že áno," Jeremy prikývol, ale jeho staršia sestra mala na situáciu iný názor. "Jeremyho do toho nebudeme zaťahovať," namietla Elena.
"A máš iné riešenie?" vyhŕkol podráždene Stefan.
"No..." dvojníčka zaváhala.
"Damon má pravdu, nemáme na výber," do diskusie sa zapojila Caroline, „Elijah to vie. Vie, že proti nim niečo mala. Buď sa opýtame Katherine prostredníctvom Jeremyho alebo si počkáme kým nás pôvodní prídu zabiť a opýtame sa jej potom."
"Tak teda nech to Jer skúsi," Elena si rezignovane povzdychla, „ale aby ste vedeli, nepáči sa mi to.
„Katherine nič nerobila zadarmo a určite s tým teraz nezačne," ozvala som sa, „musíme jej niečo za to sľúbiť."
"Katherine necháme mŕtvu," vyhlásila Caroline, „no mali by sme vymyslieť nejakú protihodnotu, ktorú jej môžeme ponúknuť."
„Každý skúsime niečo vymyslieť a uvidíme, na čo sme prišli," vyhlásil Stefan. Potom vstal a vzal ma za ruku. Žiaden lepší plán by sme v ten večer už nevymysleli, takže sme mohli ísť k Stefanovi do izby a venovať sa príjemnejším veciam.
"Chýbala si mi," šepol Stefan a začal ma bozkávať.
"Veď aj ty mne," pritiahla som si ho bližšie. Upír sa spokojne usmial. Strhol mi tričko a hodil ma na posteľ. Bozkával ma stále intenzívnejšie. Perami som mu prešla od úst cez krk až k hrudi. Stefan vyceril tesáky a strhol mi podprsenku. Akoby sa ma nemohol nabažiť.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tretia Dvojníčka, II. séria
Fiksi PenggemarPokračovanie poviedky Tretia Dvojníčka. Dúfam, že sa vám druhá séria bude páčiť rovnako ako tá prvá. Prajem príjemné čítanie :)