0.

55 6 4
                                    

*Harry*

     Zapomnieć. Czy to w ogóle możliwe? Byłem szczęśliwy. Myślałem, że ona też jest. Złama moją prośbę. Wzięła moje serce i wyrzuciła je jak zbędny papierek. Czy na tym zależało jej od początku? Związać się ze mną, rozkochać, a potem porzucić? Ty kretynie! Na początku też chciałeś ją tylko zaciągnąć do łóżka.
      Mimo wszystko nie załamałem się. Ja, Liam, Naill i Louis dalej gramy, koncertujemy. Robimy to co dawniej, to co kochamy. W czasie wolnym pomagam Tommilsonowi w opiece nad Frankim. Cudowne dziecko. Pamiętam jak Tommo panikował co on zrobi, a teraz jest wzorowym ojcem. Dalej utrzymujemy kontakt z Sam. Naill planuje się jej oświadczyć. Brunetka też nie ma czasu, ponieważ zrobiła wielką karierę. Co jakiś czas w gazetach pojawia się jej zdjęcie. Liam się zakochał, ale nie wiadomo ile to przetrwa. Moim zdaniem powinien to przerwać, ale jak tylko zaczynam tak mówić krzyczy na mnie. Co u mnie? Mam dziewczynę. Ku zdziwieniu lub nie, nie została nią Kendall. Damą mojego serca, która pomaga mi zapomnieć, to Mili Sparks. Mili zaczyna w modelingu.
      Myślałem, że już na zawsze pozbędę się Diany z mojego umysłu. Niestety w tamtej chwili nie wiedziałem jak bardzo się mylę.

*****
Prolog, perspektywa Harry'ego, zmiana Di. Pomyślałam, że skoro oboje są starsi, to powinni jakoś się zmienić. Nie wiem jak to wyjdzie. Jak widzicie druga część, nie skończyłam ich historii. Mogę was zapewnić, że to ostatnia część. Tak więc, prolog jest. Jeszcze dziś pojawi się nowy, pierwszy rozdział.
Ciasteczkowaaa_13

Jestem Harry/ H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz