Bölüm2: Lavinia

631 198 21
                                    

En zor durumda yanımızda bulunan intihar zehri gibiydi Lavinia. Ölüm çiçeğim. Benim bu hayattaki son çarem, son çıkışım,en son ihtimalim.

Zamanında ülkesindeki karışıklıklardan dolayı ailesiyle birlikte ülkemize kaçmak zorunda kalan bir melekti. Yaşadığı zorluklar olsun ,yaşayamadığı çocukluğu adeta iç acısıydı.
Acaba çocukluğunu yaşayamayan birisi nasıl olurda bu kadar enerjik ve hayat dolu olabilirdi ki. Nasıl olurda beni kalbiminin içine sığdırabilirdi ki. Beni nasıl sevebilirdi daha doğrusu sevgiyi gerçek anlamda nasıl yaşayabilirdi. Sanki benim bile acılarımı kalbinde eritip yok etmişti.Nasıl bu kadar güçlüydü. Bunları düşündükçe hayatın acımasızlıklarına anlam veremiyodum. Acaba bizi bu acılar mı birbirimize kavuşturdu.

- Nasıl oluyorda bu kadar hayat dolu olabiliyorsun Lavinia, ya onca yaşadıkların?

Lavinia:

"Hayatta çok acılar görmüş olabilirim,olabiliriz Sekiz. Çok yıpranmış olabilirim fakat şuan hayattayım yaşıyorum ve senin yanındayım. Önemli olan zamanında yaşadığım zorluklar değil ülkemden kaçmam değil. Evet ailem ve ben çok büyük acılar çektik, çok büyük kayıplar yaşadık başka ülķelerdeki dikdatörlerin acımasızlıklarına göz yummak zorunda kaldık. Ama bitti şuan buradayım. Burası , bu hayat , sen hatta doğacak çocuğumuz bu bizim ikinci şansımız.
Ilk şansımızı değerlendiremedik bu yaşama şansını bize değerlendirtmediler, ikinciyi çöpe atamayız. Bu tanrının bize bir sınavı. Sınavda boş kağıt verilmez Sekiz. Ben,Sen,Biz,hepimiz bu sınavdayız,belki ben başarısız olacağım, belki sen başarısız olacaksın belkide bebeğimiz. Fakat bu sınavda ,bu dünyada bir son değil. Birilerinin devam etmesi gerek. Doğanın birinci kuralı bu sevgilim."

Bu sözlerden sonra işte diyorum benim lavinia'm bu. İste benim sevgilim,karım bu diyorum. Beni bazı anlamsızlıklardan kurtaran melek diyorum. Senin çektiğin zorluklar belkide benim hayatımın bir hediyesi oldu. Bir insanı ölümden ne kurtarabilir ki? Lavinia benim ölüm çiçeğim. Beni yaşatarak kurtaran oldu. Teşekkürler Tanrım Teşekkürler...

SEKİZ: ÖLÜM ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin