Rodział II : Co tam w piwnicy za sekrety!

764 59 56
                                    

Kiedy Grell,Seba i Christian tak szli i szli oświetlając sobie drogę iphonem Christiana ( w końcu ma duzo hajsów) natrafili na drzwi.

-To tutaj-Odrzekł Christian-Miłej zabawy.

-Hihi! Dziękujemy Christianku-Krzyknął Grelli.

-Grell nie pij tyle-Upomniał go Seba i wyrwał mu z dłoni kieliszek wina-Musisz być chociaż trochę trzeźwy.

-Kurwa Sebek-Stęknął Grell-Ja jestem trzeźwy!

-Nie Grelli nie jesteś-Szepnął Sebek po czym przytulił Grella.

-To ja was zostawie-Odrzekł Christian i chamsko sobie poszedł.

-Hihi Sebku pociągasz mnie-Jęknął Grell.Nie spostrzegł nawet kiedy Sebek zaczał rozwiązywac gorsecik jego suknii.

Kiedy już rozwiązał ten cholerny gorset Grell został w bieliźnie i w swoich rajstopkach ( jakże podartych).Rumienił się jak kretyn.Sebek za to chłonął ten widok i zdawal sobie sprawę,że jego mięso również chce dojsć do głosu.Po chwili Sebek stał już bez koszulki,bo szybkie rączki Grella ( Za młodych czasów pracował w fabryce w HongKongu,to wie jak się szybko poruszać łapkami,boo składał różne rzeczy hihi xd#NotkaOdAutora)zdjęły z niego górną część garderoby.Nagle Sebek przyssał się go Grella robiac mu malinki na szyi.

-Sebeczku!Och Sebeczku nie szalej!-Upomniał go Grell.

-Zamknij się Słonko-Uciszył go Seba i zaczął ściągać  mu seqsy rajstopki ( hihih xd)

-Nie,Sebeczku...-Powiedział Grell,zatrzymując rękę Seby-Za wsześnie...

-Nie muf mi jak mam żyć!-Wszasnoł Seba swojim dzjecjencym zargonem,po czym zaczął dobierać się do Grella.(A to feler westchnał Christian,gdyby się temu przyglądał)

-Onje Sebku!!Nie tak mocno xdd! ( if ju noł łot aj min,tak to o to chodzi zboczeńcu....teraz możesz fapać do tego rozdziału uwaga 1...2...3... redi stedi goł! #NotkaOdAutorkixD)

Ale Sebek go nie słuchał.Szarpał nim jak Reksio szynkę.

-Sebek prawdziwy seme!Rawrrr!-Pomyślała autorka i jebło jej krewką z nosa gdy to pisała.

-Och!Sebku ty zwierzu!-Jęknął Grell.

Nagle w drzwiach stanął Undertaker.

-Ghi!hi!hi! Witajcie koledzy-Odrzekł-Co porabiacie?-Spytał( Tak Undertaker jesteś ślepy albo umyj oczy)

-No myy.....ummmm...poznajemy uroki prokreacji...-Odrzekł glupkowato Seba.

-No ok.Życzę wam miłej zabawy-Odparł smutno Undertaker,który grzebał w drugim kącie piwnicy bo szukał swojego starego bicykla na ktorym mógł popierdalać po bułki do Lidla w poniedziałki.

-Och Sebku nieee!!-Krzyknął Grelli,któremu poszła krewka z noska.

Nagle Undertaker wyjebał się o ten swój bicykl i spytał:

-Ej koledzy mogę z wami?

Grell i Seba popatrzyli się na niego jak na idiotę.

-Nie?

-No proszeeee!!Będzie fajnie!-Powiedział Undertaker,który był forever alołn bo go nikt nie chciał bo był emo nekrofilem,który oglądał kucyki pony ale jego męski homor i respekt jaki miał przed kumplami nie pozwalał mu dumnie cieszyć się tym,że jest Brony.

-No ok...Undertakerku,Undertakerku a ty jesteś bardziej przydatny na górze czy na dole??

-Hmm...Lubię doł...na dole jest ziemia i trupy i mozna zakopac czyjeś wspaniale wygladające zwłoki-Odrzekł.

-Nie w tym sensie jełopie-Odrzekł wkurzony Seba,który przestał tarmosić Grellem jak Reksio krakowską podchalańską na wyprzedaży.

-Ja jestem bardziej seme..-Szepnał Undertaker.

-No ok....-Odparł Seba.

Grell poczuł,że ma przejebane i będzie go boleć dupa,ale walić to fajnie się bawił.

Kiedy tak Seba i Undertaker szarpali Grellem jak szarpało na parapetówie bełtającym Cielem usłyszeli kroki.

-Ojej kto to?-Jęknął Grell-Boję się...

-My cię obronimy!!-Rykneli razem Undertakerek i Sebek.

Zza rogu wyłonił się Tyrion Lannister ze swoim kijem.

-O kurwa Tajronek na dwunastej!-Jęknął Andertejkerek hihi.

-Co wy tu??-Spytał Tajron,gdy zobaczył zbełtanego Grella ( Wszyscy wiemy czym hihi... xdd)i obok niego Sebka z Undertakerkiem.

-No my tu....noo...

-Się nię tłumacz Sebek!-Ryknął Tyrion,aż jego patyk ktorego trzymał w dłoni zagrzmiał-Ja wiem co wy tu odprawiacie z Grellem...ja mam już tyle lat,ze sie na tym znam.

-Tajronku,kochanie,skarbie błagam nie mów Cielowi co tu zaszło...Moja chciczka mi przeszkadzała...-Błagał Seba-A jak on sie dowie,że nie trzymam celibatu to mnie odeśle do Tartatu na zadupie bez kotów-Seba załkał,a jego resztki chcicy spłynęły mu po oczach.

-No dopsz...ja nie jestem kabel i ja mu nie powiem,bo wiem jak to jest miec takiego chuja u boku-Odchrząknął-Że ci płaci za to że mu uługujesz...A on ci płaci?

-Tak...Co 2 dni dostaje kota na wlasny uzytek-Zaśmiał sie Seba i zaczał szarpać Grella tym razem jak kombajn zboże.

-Sebku...Nie@!!Ochnieee!!! płone!! Mój nos!!-Krzyknął Grell,kiedy poszło mu z nosa krewką.

-Oho..Wasz kolega ma okres z nosa-Stwierdził Tajronek.

Kiedy Grell dostał ten swoj okres z nosa zrobiło mu się wesoło jak nie wiem co.

-Szarpaj mnie Sebku!Szarpaj!Szarpaj jak nigdy nie szarpałeś żadnego kota-Pisnął.

-No to na mnie czas koledzy-Odparł Tyrion-Ja spadam,nie zamęczcie tylko Grella i przynieście jakąś dobrą popitkę jak przyjdę nastepnym razem...nie wiem soczek w kartoniku?Kakało?Jakieś wino?No to papatki!Pozdrówcie Ciela!-Krzyknął i wyszedł.

Sebek i Undertaker wrócili do szarpania Grella w sposob brutalny,aż jego okres z nosa się nasilił i zemdlał.

-ANDERTEJKERKU POMUSZ!!!-Wrzasnął zapłakany Sebek-Grelli nam zszedł!

-Chodx weźmiemy go do mnie na chatę-Szepnął Andertejkerek-Damy mu herbatki żeby sobie odpoczął,a potem go wyszarpiemy u mnie w piwnicy...bo wiesz ja mam tam takie fajne łańcuchy.

-Co ty masz w piwnicy....Ulalala!To mi się podoba-Klasnął w dłonie Sebek-Chodź weźmiemy Grelliego do cb zanim nam zejdzie i edzie postępowanie karne za zaszarpanie na śmierć xD.

-No okej kolego-Szepnał Undertaker,gdy wkładał swoją seqsy czapkę.

I tak oto Sebuś i Andertejkerek wzieli na barki połnagiego Grella i zaczeli go nieś na spontanie idąc przez ulice do domku Undertakera.

I tak oto Sebuś i Andertejkerek wzieli na barki połnagiego Grella i zaczeli go nieś na spontanie idąc przez ulice do domku Undertakera

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Grell miał przejebane.....

Pisiont Twarzy GrellaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz