Gdy Brawurowy Sebek i Zryty Undertakerek przywlekli Grella do domku Andertejkerka i zrobili sobie po kubku herbatki.Sebek zaczął oglądać ostatni odcinek "Mody Na Lokaja" wycierając nos chusteczką.
-Och jakie to wzruszające-Zasmial się Andertejkerek-Sebek się poryczał!Hihi!
-Andertejkerku zamknij się kmiocie-Odpowiedzial wkurzony Seba-Jestem stuprocentowym mężczyzna ok!?
-No jasne hihi xd-Oj Andertejkerku ty chamie xD.
Nagle Grell ocknal się po cichu.
-Szarpaj mnie! O....co?gdzie ja jestem?!Sebku!Sebku wytłumacz mi to,proszę!-Zaryczał rozbudzony Grell-Onje...ale mnie dupa boli xDD.
-Hihi,to dobrze że boli,znaczy że działa-Zasmial sie Undertaker.
-Grelli!!Najdrozszy klopsie!Żyjesz!-Wrzasnal Seba,przytulajac Grella,który "Nie wiedzieć czemu" (hihi sarkazm) był polnagi.
-Sebku główka mnie boli....-Jeknal Grell.
-Grelluniu masz gorączkę-Zaryczal Sebek-Onje!Onje!
-Ghighi...Sebku jesteś demonem możesz poczarowac,prawda?-Undertaker wsadzil swój łeb miedzy łeb Grella i Seby.
-No tak...ale Ciel mi nie pozwala...
-Czego Ciel nie zobaczy to Ciela nie wkurwi.Sebku to mądre przysłowie.
-Ale mi nie pozwala,bo bede mial deficyt na koty i dostanę tylko jednego w tygodniu-Jeknal smutno Sebek.
-Ojej..No fakt...Nie odbiore ci praw do kotów...
-Dzięki Andertejkerku,chociaż ty rozumiesz....
-Och moja głowa!-Jeknal Grell pełen bólu.
-Kochany Grelli!Hej!Juz ci pomagamy!Damy ci Ibuprofen i Nospę na okres z noska.
-Dziękuję jesteście kochani!Moje loszki!Niech was wysciskam!
Grell przytulił obu swoich kolegow dając mi causki w noski.
-Hihi..Ale macie calusne noski!!-Pisnal Grell,a po chwili zedlal.
-Oh nol!!-Krzyknal placzliwym tonem Sebek-Szybko termometr!-Rzekł wkladajac termometr tam gdzie nie trzeba,czyli do dupy.
Gdy to zrobił Grell ocknał się natychmiast i zaczął piszczec,że mu zimno.
-Grelli masz gorączkę-Odparł Sebek smutnym sopranem.
-Oh nje!-Jeknal Grell-Co mi dolega?
-Nie wiem.Sprawdzmy na Wikipedii-Odparl Undertakerek.
-Grelli ....-Jeknal Undertaker-Masz zapalenie przewlekłe pachwin....
-Onje!!Umrę-Załkał Grell.
-Nie umrzesz-Zapewnil Grella Sebek-Ja cię ocalee!!!
Wtedy wyciągnął telefon i zadzwonił do swoich tajemniczych znajomych z Rosji.
-Halo?-Odparł głos z słuchawki.
-Putinku!Putinku pszyjacjelski przyjacielu pomusz mii!!!
-Wut?Ojoj a co to się dzieje...Gdzie wysłać rakiete?-Odparł Putin rosyjskim akcentem.
-Putiś skarbiee...-Jeknal Sebek-Grelli ma zapalenie przewlekłe pachwin co ja mam zrobić!!!-Załkał.
-Ojej poważnie-Szepnał głosem pełnym bólu Wladmir-A czemu?
-yyyy no....-Seba jeknal-No jaa i Andertejkerek nooo....Szarpalismy go w piwnicy pod sypialnią Ciela,aż mu krewka poszła z noska.
-Sebek....Ty miałeś przecież koty,a nie Grella szarpać.No wiesz co!-Putin zmarszczyl brwi-Dobrze więc,Sebeczku musisz się udać po Magicznego Kija.Tylko on uleczy Grella szybko.
-A gdzie ten Kij zdobyć Wladmirku?-Spytał Sebek.
-Nooo musisz pojechać do Maroka,a potem dostaniesz kluczowe informacje,boooo tsza zgadac się z wróżbita.
-Ok,to kiedy jechać do Maroka?-Spytał Sebek.
-Najlepiej jak najszybciej,bo z Grellem będzie gorzej-Szepnal Wladmirek po czym zakończył połączenie.
Wtedy Sebek wiedział,że trzeba zadzwonić po Greya.
Gdy Christianek przylecial po Sebe poduszkowcem,lokaj pożegnał się z Grellem i Undertakerkiem i wsiadł do poduszkowca w seksownym,czarnym,obcislym kombinezonie.
-Tylko nic sobie nie zrób kochany Sebeczku!-Krzyknal Grell machajac chusteczka.
-Powrócę z Magicznym Kijem!-Odrzekł bohatersko Sebek.
I tak oto Sebek wyruszył na poszukiwania Kija,a Grell jako że miał okres z nosa wpierdolil pol andertejkerowej lodówki I nasral Andertejkerkowi do wanny.
Andertejkerek się wkurzyl i kopnął Grella krocze,a ten zawyl i zaczal płakać,że Undertejkerek odbiera mu dziewictwo xdd.
Andertejkerek zaś zaczął się śmiać i poszedł naoliwic swój bicykl,bo chciał kupić bułki w Lidlu,a Grell lamentowal,że boli go dupa xd.
CZYTASZ
Pisiont Twarzy Grella
FanficHistoria Grella,który miał pisiont twarzy bo chodził raz to we fraku a raz to w spodniczce do Cielaka na parapetówki. Tekst powstał z pomocą moich poczciwych klopsow ktore kocham i Patryka oraz Dominika,których tez kocham <3. *Uwaga Yaoi*