Part 6

818 51 2
                                    

Pár perc múlva kész is lettem. Remélem semmit nem hagyok itthon.
-Nah sikerült választani? -kérdeztem Brooklyn -tól.
-Ez lenne. -mutatott fel egyet.
-Asszem ezt egyszer használtam szóval semmi baja nincs. Tessék. -nyújtottam át neki egy kamera táskát.
-Köszi. -mondta majd beletette.
Fel akartam venni a táskát de Brooklyn nem engedte.
-Elbírom.
-Nem baj. Van még valami?
-Nincs. Beletettem mindent.
-Akkor mehetünk?
-Jah. -mondtam majd kimentünk. Basszus. Pont a báttyám jött velünk szembe.
-Szia.
-Szia.... sztok. -mondta mikor meglátta Brooklyn-t. -Hogy -hogy te itt?
-Jah csak segítek a húgodnak. Anyámékat fotózza. És terepre kell menni és én meg vagyok olyan jó és cipelem a cuccokat. -mondta nevetve.
-Ti honnan és mióta ismeritek egymást?-kérdeztem mit sem sejtve.
-Jah egy helyre járunk deszkázni. -mondta a báttyám nemes egyszerűséggel.
-Okke. Mehetünk?
-Persze. Szevasz tesó. Holnap leszel a pályán?-kérdezte Brooklyn miközben lepacsiztam amolyan "kemény pasi vagyok oszt cső "mozdulattal.
-Persze. Szevasz haver.
Nagy nehezen kiértünk. Brooklyn betette a cuccokat a csomiba utána pedig beült mellém majd indultunk is. Nem kellett több 15 percnél és ott voltunk a strandon. Kiszálltunk majd egyből elővettem a telóm és hívni kezdtem Selena-t Nem kellett sok mire felvette.
-Szia. Kérlek gyere Long Beach-re. Ugye nem baj?
-Nem dehogy is. Pár perc és ott vagyok. -mondta és letette. Nah már csak a polgármestert kell felhívni.
-Szia Jacob. -köszöntem miután felvette.
-Szia Sophia.
-Az lenne a kérésem, hogy a Long Beach-i strandnak egy területét nagy baj lenne ha elfoglalnánk?
-Fotózás?
-Igen.
-Rendben. De ha elmész barra ott van egy sziklás rész utána meg egy gyönyörű partszakasz amit nem használnak ,mert magán terület. Tudod ahol volt a Victoria Secret fotózásotok is.
-De akkkor hogy mennénk be mikor magán terület?
-Az enyém a partszakasz ott. De ha normális módon szeretnél bemenni akkor gyere és akkor odaadom a kulcsokat.
-Megtennéd értem?
-Tudom, hogy mennyire fontos.
-Köszönöm. Tényleg. Az irodádban vagy?
-Igen. Leszólok a portára, hogy engedjenek fel.
-Köszi. Pár perc és ott vagyok. Szia.
-Szia. -mondta majd letette.

Az Én Barna Hercegem/Brooklyn Beckham/Where stories live. Discover now