" Én én .. terhes vagyok . - mondta és kitört belőle a sírás .
- Gyere . Nem viszlek haza . Nálam alszol . Jó ?
- Jó .
Az út további része csöndben telt . Ahogy hazaértünk két üveg nutellával felmentünk .
- Menj el fürdeni . Utána átbeszéljük . A bátyámnál addig én is lefürdök .
- Rendben . Tudsz nekem adni valamit amiben aludhatok ? – kérdezte tőlem . Szerencsére egy a méretünk így tudtam adni neki . Kivettem egy nagy fehér pólót és egy vadi új fehérnemű szettet . Magamnak is kivettem egy nagy pólót csak ez annyival különbözött , hogy ez kék volt . Kivettem egy bugyit és egy törülközővel és egy tusfürdővel átmentem a bátyámhoz .
Bekopogtam mire egy halk gyere volt a válasz . Benyitottam és ........ az ágyon feküdt és a tévét nézte . Pontosítok a Halálos Iramban 7- et .
- Le fürödhetnék nálad ?
- Miért mi van a tieddel ?
-
- Cara fürdik ott .
- Persze menny csak .
- Köszi . – mosolyogtam rá hálásan majd bementem a fürdőbe . Levetkőztem és gyorsan lezuhanyoztam . Ahogy készen lettem , felöltöztem és már mentem is ki .
- Te aztán hamar végeztél . Fürödtél egyáltalán ? – nevette el magát .
- Igen . Csak én nem szoktam aludni közben . Meg nem akarom megváratni Cara-t .
- Te tudod . – mondta . Én erre már nem válaszoltam . Kimentem és visszamentem a sajátomba .
Cara még fürdött , mivel nem volt a helyiségben . Én addig megcsináltam az ágyat . Beállítottam pár filmet , amit ilyen időkben szoktunk nézni .
Egy kicsit pakoltam és ahogy végeztem ,ő ki is jött . Látszott rajta , hogy sírt .
A törcsimet bevittem és a törülköző szárítóra tettem . Visszamentem . Leültünk az ágyra . Megszólaltam volna , de ő megelőzött .
- Most mit csináljak ? – nyitotta ki az egyik nutellás üveget és egy kanállal enni kezdte . Én is ezt tettem majd válaszoltam neki .
- Én itt leszek melletted . – mondtam neki és megöleltem . – Ugye nem akarod elvetetni ?
- Nem . Nem tudnék kiontani egy ártatlan kis életet .
- Reméltem , hogy ezt mondod . Ki az apuka ?
- Emlékszel arra a fotós bulira ? kettő és fél hónapja volt . Tudod amit még te rendeztél .
- Igen . És ?
- Ott történt .
- És ki az ?
- Kérlek bocsáss meg . – mondta , megölelt és zokogni kezdett .
- Mond már el . Megbocsájtok csak mondd már el végre .
- A bátyád az . – zokogott még jobban .
- Melyik ? – kérdeztem egy kicsit dühösen .
- Zack . –zokogott még mindig .
Zack tényleg ennyire hülye vagy segít neki valaki ?!
- És miért nem mondod el neki ?
- Félek , hogy mit mondana . Neki van barátnője .
- Már nincs . Múlthéten dobta a csajt . Mondd el neki . Akár már most is meg tudod tenni . Itthon van .
- Félek , hogy mit mondana .
- Nem fog . Gyere tedd meg most . Hidd el jobb lesz . – mosolyogtam rá , de belül azért mégis mérges voltam rá .
- Jó . Legyen . – törölgette meg a szemét és felállt .
- Menjek veled ?
- Nem . Megpróbálom egyedül . Azért köszi . – mosolygott rám és kiment .
Mivel nem tudtam mit kezdeni magammal , így bekapcsoltam egy filmet . Pontosítok A Suice Sqad – ot . Nagyon bírom ezt a filmet . Már szinte kívülről fújom a szöveget . Na meg a dalokat .
Cara akkor jött be mikor a filmnek vége lett .
- Na mit mondott ? – kérdeztem tőle .
- Azt mondta , hogy mindenben segít . - ugrott be az ágyba .
- Mondtam neked , hogy nem lesz gond . – válaszoltam neki és megöleltem . Ő természetesen visszaölelt .
- Nézd . – emelte fel a pólóját . Már látszott a hasa . Bár aki nem ismerte igazán az azt hiheti , hogy csak meghízott . Erre csak mosolyogni tudtam . Most látszott rajta igazán , hogy mennyire boldog .
- Megnézzük a Hogyan legyünk szinglik ? – et ? – kérdeztem tőle .
- Nézzük . De beszélgessünk csak .
- Miről szeretnél ? – tudtam , hogy faggatás lesz ebből .
- Mi van Brooklynnal ?
- Semmi . Épp ez a baj . – dőltem el az ágyba .
- Mit érzel mikor vele vagy ?
- Nem tudom . Van amikor alig tudok megszólalni . Van amikor csak úgy jönnek belőlem a szavak . A közelébe csak úgy repkednek a pillangók a gyomromban . Egyszerűen nem bírok magammal .
- Te belé vagy esve .
- De ő nem . És ez olyan rossz . – duzzogtam .
- Honnan tudod ? Mondta , hogy nem jössz be neki ?
- Nem . De tudom. Nem én vagyok az esete . Az előző barátnője is tök szép volt . Az a Chloe vagy kicsoda .
- Az a lány egy görény . – nevette el magát . – Hidd el . Én ismerem személyesen . Sokszor van együtt fotózásunk . Állandóan hisztizik mindenért . Ha meg nem hisztizik akkor picsáskodik .
Hey babyk
Remélem tetszik ez az új rész
Ha tetszett ha nem kérlek , hagyj nyomot magad után
Köszönöm
Csók puszi EVI
YOU ARE READING
Az Én Barna Hercegem/Brooklyn Beckham/
FanfictionLetérdelt majd megkérdezte-Hozzám jössz? -Neked a hülye is igent mondana. -mondtam majd megcsókoltam. ©EvelinKovcs1