Part 17

364 23 2
                                    

 Az ajtón nem más jött be ,mint az én leges legjobb barátnőim . Cara , Gigi és Kylie .

úúúúristeeen – szaladtam hozzájuk oda csapot-papot otthagyva . – hogy hogy itt ?

-Te leszel a fotósunk Soph . Az ügynökeink valamint a lap is úgy döntött , hogy most az egyszer választhatunk fotóst . És mivel téged ismernek és tudják , hogy jól dolgozol így megengedték . –mesélte lelkesen Kylie .

- Ennek nagyon örülök . – Mosolyogtam rájuk . – Na és milyenek legyenek azok a képek ?

- Kell fürdőruhás , a H&M kollekciójával meg farmer cuccokkal .

- A ruhák hol vannak ?

- A kocsiba .

- Akkor hozzuk be őket , addig a sminkesek meg a fodrászokkipakolják a cuccokat . – mondtam éskimentünk a lakókocsihoz . Megfogtunk az összes ruhát , és mivel nem volt olyansok , így be vittük őket , kicsomagoltuk és felakasztottuk . A sminkesekvalamint a fodrászok kezelésbe vették őket , én addig a szükséges fotós kellékeimet előszedtem valamint a"díszletet" állítottam fel . Ami nem másból állt mint egy feketeponyvaszerűségből. - Na kivel lehet kezdeni ?

- Én már készen vagyok – állt fel a székből Gigi .

- Melyikkel kezdjük ?

- Legyünk túl a H&M kollekcióján . Borzalmasak . – nevette el magát kínosan .

- Akkor legyünk túl rajta hamar . Tudjátok melyiket kell felvenni ?

- Igen . Felvannak címkézve a ruhák .

Gigi gyorsan felvette a ruhákat majd beállt a gép elé . igaza volt . Tényleg borzalmasak azok a ruhák .

Lőttem pár képet majd ezt megismételtem még kétszer . Most a fürdőruhás fotók következtek . Ezek a ruhák már kibírhatóak voltak . Beálltak egyesével majd a különböző pózokról lőttem egy egy képet. miután az egyedüli képek készen lettek lőttem egy közöset is .

A csajok visszaöltöztek a ruhájukba , én összeszedtem a fontos dolgokat a géphez és mentünk ki terepre . Most a hely választásom egy régi negyedre esett . Kb 5 percet kellett gyalogolni és odaértünk . A lányok beálltak ahova kértem majd mentünk vissza .

- Van még munkád ? – kérdezte Cara .

- Nincs , miért ?

- tarthatnánk csajos napot . – vetették fel az ötletet .

- Nekem oké , de max hatig . Zsalok be kórházba .

- Ugye nincs valami baj ? – kérdezték egyszerre .

- Nem . A bátyám és az egyik ismerősöm van bent . – mondtam majd bezártam az ajtót és odamentünk a kocsihoz .

- Na és ki az a titokzatos ismerős ? – kérdezett rá Kylie .

- Brooklyn .

- Beckham ?

- Igen .

- És mi történt velük ? – kérdezte Cara .

- Beléjük ment egy kocsi . Brooksnak a lába tört el meg a keze a bátyámnak meg a bordái és neki is a lába valamint a keze . – beültünk a kocsiba majd a legközelebbi plázába mentünk . Természetesen én vezettem . Mivel nem a pályán mentünk ezért még száguldozni se száguldoztam .

- Na és mesélj mi van köztetek Brooklynnal ?

- Munkatársi kapcsolat . Nekem dolgozik . – bár lehetne több is , gondoltam magamba .

- Neked dolgozik?

- Igen . Jó fotós és így építgetheti a karrierjét .

- Ahaaaa .- húzta el az utolsó betűt Gigi – közben megérkeztünk , leparkoltam majd mentünk fel a lifttel .

- Na most mi az ? – kérdeztem vissza .

- Tuti , hogy van még több is köztetek .

- Lehetne . – mondtam halkan , alig hallhatóan .

- Tetszik neked ?

- Igen . És most először nem tudom , hogy mit csináljak .

- Gyönyörű csaj vagy . Nagy szíved is van . Általában normális is vagy . – folytatta volna de félbeszakítottam

- Olyan kedves tudsz lenni , kösz – mondtam neki nevetve

- Na visszatértve . ha ezeket nem veszi figyelembe akkor jó hülye .

- Hát ha te mondod .

- Mi lenne ha be mennénk veled a korházba meglátogatni őket . A bátyáddal úgy is rég taliztunk. És így megnézhetnénk a srácot .

- De semmi utalás . Csak akkor jöhettek . – mondtam majd bementünk az egyik sportboltba . Muszáj már vennem valami normális sportcipőt .





HEY Boys and Girls

Remélem tetszett a rész 

kihagyások után itt lenne egy új és sokkal hosszabb rész mint szokott lenni

Ha tetszett ha nem hagy nyomot magad után nyomot

CSÓK PUSZI EVI 

Az Én Barna Hercegem/Brooklyn Beckham/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora