Part 18

358 20 2
                                    

Bementünk a sneakers star - ba és vettem egy jó cipőt,  valamont két nacit és négy felsőt. 

Egyszerűen ahogy megláttam én eldöntöttem,  hogy ezt megveszem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyszerűen ahogy megláttam én eldöntöttem,  hogy ezt megveszem.  Miután a vásárlással végeztünk , kivittük a cuccainkat a kocsiba majd visszamentünk a starbucks-ba . Mivel most jó kedvem van így a fiúknak is rendeltem egy egy kávét . Végre el tudtunk indulni . Kevesebb mint fél óra alatt ott voltunk a korházba . Felmentünk a lifttel majd bementünk a bátyámék szobájába . 

- Na halii . Kiket hoztam ? - mondtam majd kitártam az ajtót és a barátnőim jöttek be . Mit ne mondjak a bátyám arcára kiült a meglepettség . Ahogyan Brooks-éra is . Odamentem hozzá majd leültem . Odaadtam neki a kávéját mire hálásan mosolygott .

- Köszönöm . Amit itt lehet kapni az nem kávé hanem valami lötty . Még a tea is erősebb nála . - mosolyodott el

- Ugyan - mondtam neki - Anyud volt bent? 

- Volt.  Azt mondta,  hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlen. 

- Miért? 

- Á csak volt valami téma amit felhozott én meg nem tudtam rá válaszolni normálisan. 

- Jah értem. 

Kb.  2 perc múlva Kylie jött oda hozzánk. 

- Szia Kylie Jenner vagyok - nyújtotta a kezét. 

- Brooklyn Beckham.  Találkozhattunk volna más körülmények között - nevette el magát mire Kylie-ból is kiszökött.
- Sajnálom,  vége a látogatási időnek - jött be a nővér. 
Megölelgettem Brooklynt majd a bátyámat is és mentünk. 

- Normális gyerek ez a Brooklyn.  Szerintem bejössz neki.  Figyeld meg ti decemberig összejöttök.  A kezemet teszem rá. 

- Akkor a kezednek valami baja lesz,  ugyanis nem jövök be neki.  Haza vigyelek titeket? 

- Nem kell.  Még s kocsi is ott van a stúdiónál. 

- Nem akarom,  hogy ilyenkor vezessetek.   A parkolóban biztonságban lesz a kocsi.  Majd holnap érte mentek.  24 órás a parkoló is.  Fontos a védelem.  És óránként körbemennek a biztonságiak. 

- Rendben.  Köszi.  De te is ilyenkor vezetsz. 

- De ha ne adj isten balesetem lenne én nem bukom a karrierem.  Ti viszont igen.  - mondtam majd ráfordultam az autópályára és elkezdtem száguldozni és nagy precizitással előzgetni. 

- Te viszel a sírba . Na meg a vezetési teknikád.  - mondta Cara.  Ma alig szólalt meg. 

Először Kylie - t raktam ki majd Gigi - t. 

- Mi a baj Cara?  Alig szólaltál meg ma.  Mi nyomja a szíved? 

- Én... én ....

Folytatás a kövi részben. 

Hey babák
Remélem tetszett
Ha igen ha nem hagyj nyomot magad után
Csók puszi Evi

Az Én Barna Hercegem/Brooklyn Beckham/Where stories live. Discover now