Nem kellett több tíz percnél , hogy a korháznál jussunk ki . Kijelenthetem , életemben először , hogy a bátyám veszélyesebben vezet , mint én . Leraktuk a kocsit , és szó szerint rohantunk a szülészeti osztályra. 2017.09.20. - á. megszületett David Black 1680 grammal és 40 centivel . Én foghattam meg egyből az apja után . Annyira gyönyörű egy gyermek . El sem hiszemb, hogy keresztanyuka lettem . Miután kiörömködtem magam , visszaadtam az anyukának , vagyik Cara-nak és mi Brooks-al magukra hagytunk, őket , boldog szülőket .
- Ugye milyen édes ? - kérdeztem Brooklyntól , miközben sétáltunk a folyosón .
- Igen , csak olyan pici .
- Annyira örülök , hogy egészséges .
- Én is kicsim , én is . - suttogta a fülembe miközben átölelt .
- Írok egy üzenetet a bátyámnak és menjünk haza . Oké ?
- Persze , rendben . Addig hívok egy taxit .
Elővettük a telefonunkat és Brooklyn telefonálni kezdett , én pedig pötyögni kezdtem .
Gondoltam szeretnétek immár hármasban maradni , szóval hazamentünk . Vigyázzatok magatokra . Hazafelé pedig óvatosan . Puszilom a keresztfiamat .
Xoxo S.
- felyeztem be a pötyögést . A telefonomat elraktam és odasétáltam Brooklyn mellé.
- Egy perc és ideér a taxi . Addig menjünk ki az ajtó elé . - ezzel így is tettünk . Mikor kiértünk , vagyis szerettünk volna kiérni , mikor is fotósok tömkelege állta utunkat . Brooklyn azonnal intézkedett . Odasietett a recepcióhoz és beszélni kezdett . Mivel én itt maradtam , ezért nem hallottam mit mondd . Mikor visszajòtt hozzám három biztonságis követte őt .
- Segítenek kijutni , valamint elintéztem , hogy semmi féle képpen ne jöhessen be egy fotós vagy ujságíró sem . Így nem tudnak meg semmit .
- Köszi , te vagy a legjobb. - mondtam miközben az őrök ideértek , hogy segítsenek kijutni nekünk .
BINABASA MO ANG
Az Én Barna Hercegem/Brooklyn Beckham/
FanfictionLetérdelt majd megkérdezte-Hozzám jössz? -Neked a hülye is igent mondana. -mondtam majd megcsókoltam. ©EvelinKovcs1