Teleportarea

181 8 4
                                    

Prima zi pe pământ

Era o dimineață de toamnă liniștită și frumoasă, fără ploaie sau vânt, la noi fiind mereu cald.

Eram încă în pat nevenindu-mi să cred că azi urma să mă mut și tocmai unde mă mutam ... Pe pământ. Cea mai urâtă și nașpa planetă din toată galaxia.

Din câte am auzit acea planetă părea mai mult o ghenă de gunoi decât o planetă. Dar mama spunea că nu era chiar așa și că nu trebuie să cred tot ce aud la prieteni.

Oricum asta va rămâne de văzut.

-Maya! Mișcă-ți fundu ăla leneș încoace! Doar nu vrei să pierdem teleportarea, nu-i așa? spune scumpa mea mama, care tot mă minte că pe Terra nu o să fie așa rău.

-Vin acum. spun eu ridicându-mă leneșă și ducându-mă spre dulapul automat și alegându-mi o ținută decentă.

Am uitat să mă prezit. Bună! Eu sunt Maya Stevens. O adolescentă de 18 ani, căruia nu-i prea place gândul că se va muta din locul ei natal într-o lume a dezordini și haosului. Dar să lăsăm asta la o parte presupunând că v-am zăpăcit. Să continuăm : Am ochi multicolori, părul blond, și niște puteri formidabile.

Doar sunt pe planeta asta cu un motiv. Fiindcă dacă aș fi fost pământeancă m-ar fi aruncat într-o gaură neagră de mult. Da exact pământeni nu prea au ce căuta aici și ei nu știu de existența noastră. Super, nu?

Să poți să arunci cu meteoriți și să îi sperii cu nave spațiale de jucărie mai mereu. Aa ce frumos era. Ce doar nu credeați că extratereștri chiar există, nu? :)))

Singuri extraterești de prin galaxie sunt doar pământeni, care de ani buni încearcă să afle despre alte planete locuite sau să găsească tehnologi avansate. Câteodată le mai aruncă și savanți noștri câte un "os". Adică vechea noastră tehnologie pe care noi o avansăm pe zi ce trece. :D

Îmi fine planeta noastră e una civilizată cu 6 districte diferite, dar care pot comunica între ele. Aceștia sunt : vampiri, vârcolaci, reaperii, sirenele, elfii și bine înțeles vrăjitori în care mă încadrez eu si mama.

Fiecare are câte un conducator pentru a păstra liniștea și pacea între specii. Și până acum nu s-a întâmplat nimic. Nu am avut nici un război, vampiri se duceau pe pământ decâte ori aveau nevoie de mâncare și reaperi erau mai mereu plecați fiind aducători morți pentru pământeni. Nimic ieșit din comun. :-)

Ok cred că v-am povestit destul despre planeta mea acum să continuăm. M-am pregătit rapid, mi-am luat ghiozdanul și am coborât la parter unde am dat de mama care era plină de bagaje.

-Bine pentru ce ți-ai luat atâtea bagaje? Că doar nu ne mutăm de tot. întreb eu înclinându-mi capul.

-Scumpo un an înseamnă foarte mult și în plus nu sunt doar bagajele mele sunt și de ale tale, doar nu o sa porți aceleași haine tot anul. Acum mă poți ajuta cu astea?

Eu doar am tăcut din gură și am luat jumătate din bagaje punându-le în teleportor și așteptând să dispară la destinația setată de mama.

După 5 minute ne-am pus și noi gata să plecăm spre o lume necunoscută mie. Am mai aruncat o singură privire casei, teleportorul fiind în interior și am realizat că nu mi-am luat la revedere de la prieteni, dar acum era prea târziu.

VoltariaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum