Un nou început!

76 7 0
                                    

Când m-am trezit am sărit din pat fiind pregătită pentru orice aveam de înfruntat ca să ajung la Lucas. Dar spre surpinderea mea nu era nimeni în acea cameră.

Am ieșit pe hol și același lucru. Ok unde eram?
Am dat să cobor scările și surpriză. Mama și bunica stăteau supărate în sufrageria noastră de pe Voltaria.

Dar cum era posibil? Visam sau chiar se întâmpla asta?
Aceasta se uită la mine supărată, dar nu scoase un sunet până când nu am vrut să mă întorc sus.

-Maya Stefanie Stevens! Vino aici chiar acum! spune ea nervoasă.

Ok am încurcat-o dacă mi-a zis tot numele.

-Ce te-a făcut să te întorci aici fără acordul sau știrea mea? spune ea cu mâinile în sân și bătând din picior.

-Eu ...

-Nici un "eu" domnișoară! O să fi pedepsită toată viața pentru ce ai făcut și la fel și domnul Lucas! spune ea.

-Poftim?

-Tu și el o să fiți pedepsiți să vă întoarceți pe pământ și să rămâneți acolo. spune ea zâmbind. Și nu vreau să te aud că comentezi fiindcă lideri m-au zăpăcit deja că trebuie să plecăm fiindcă suntem expulzate. spune râzând.

Deci puteam să rămânem permanent pe pământ și o să am însfârșit o viață normală.

-Deci înseamnă că pot fi împreună cu el?

-Da. spune zâmbind.

-Mersi! Mersi! Mersi!

Am luat-o în brațe fericită și m-am dus în camera mea pentru a-mi lua toate, dar absolut toate lucrurile de aici. Pentru că pentru prima dată în viață puteam să fac tot ce vreau cu puterile mele fără să fiu trasă la răspundere sau ceva.

****

Ajunse acasă primul lucru pe care l-am făcut a fost să fug la Lucas.

Mama lui mi-a spus că nu era acolo și m-am dus în fugă spre cabana lor.

Acolo am dat de băieți care erau transformați și mă mârâiau, dar nu mă deranja și am trecut cu viteză pe lângă ei ducându-mă direct sus.

Era întins pe pat fiind îmbrăcat în niște pantaloni scurți, privind tavanul și părea că vorbea cu cineva prin telepatie.

M-am așezat pe marginea patului și l-am privit până când ochi lui albi au devenit înapoi căprui.

-Bună!

-Bună! Ce cauți aici? întreabă zâmbind. Sau ești iar un miraj. Cred că o i-au razna complet.

-Nu sunt un miraj! spun eu zâmbind.

-O bine credeam că am înebunit! spune rânzând.

-Hei vroiam ... Să îmi cer scuze pentru tot ce s-a întâmplat pe Voltaria și pentru tot ce ți-am zis rău până acum. Doar că nu prea lea am cu băieți în sensul de iubiți și ...

Șiii n-am mai putut spune nimic fiindcă mă sărută sălbatic și plin de pasiune.

Ma tras peste el și am ajuns să ne sărutăm pe podea.

*****

Toate fiind spuse ne-am împăcat și prieteni lor sau cupalat cu amicele mele de pe Voltaria. Surprinzător cum alte speci pot fi perechi. Legile s-au schimbat radical pe planeta mea și ne duceam mai mereu prin vacanțe pe acolo.

Mama și-a găsit un iubit care urma să îmi fie tata vitreg, dar nu mă interesa atâta timp cât știam că mama îl iubește și invers.

Viața mea sa schimbat într-una formidabilă cu oamnei minunați și fantastici și cam atât.

Aaa am uitat să vă zic că am împlinit 19 ani? Vă spun acum și ce credeți Lucas ma cerut de soție! Yupii!

Asta e cea mai tare aniversare din viața mea și vă mulțumesc că ați luat parte la aventura mea.

Asta e cea mai tare aniversare din viața mea și vă mulțumesc că ați luat parte la aventura mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

The End

VoltariaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum