Ce pot să zic ... Decât că mama o să mă omoare și acum chiar nu-mi mai păsa de nimeni și nimic tot ce vroiam eu e să fiu pe planeta mea natală. Deși mama mi-a spus că m-am născut pe pământ, dar nu contează.
Pentru mine tot Voltaria e planeta mea.
-Cât mă bucur să te revăd! spune Nathan oprindu-se în fața mea cu o mișcare foarte rapidă și lovindu-mă de el. Scuze. spune el rușinat de faptul că ma luat prin surprindere.
-Nu-i nimic. Și eu mă bucur să te revăd. spun privindu-l.
Dar ochi lui m-au făcut să împietresc. Erau roși și foarte ciudați.
-Nathan, ești bine? îl întreb eu dându-mă mai în spate.
-Da. De ce nu aș fi? spune apropiindu-se de mine.
-Ce s-a întâmplat pe Voltaria?
-Nimic doar că sa întâmplat să mă întâlnesc cu un vampir când veneam spre tine.
Spune el apoi își freacă tâmplele.
- Știai că pot fi foarte periculoși când sunt pe pământ? De parcă nu au nici o regulă. spune el pierdut în gânduri.
Eu nu am spus nimic doar am continuat să mă dau in spate până m-am lovit cu spatele de un copac.
-Dar voi fi bine când mă voi întoarce pe Voltaria. spune el privindu-mă calm. Ție cumva frică de mine? întreabă el incruntându-se.
-N-n-nu. spun bâlbâindu-mă.
-Atunci de ce ai părul violet? spune el mârâind.
-Ba nu îl am. spun încercând să mă calmez.
Acesta se lipi de mine făcându-mă să tremur din cauza pieli lui reci.
-N-nathan! Opreștete! țip eu speriată.
Acesta își scutură capul desmeticindu-se, ochi lui devenind din nou căprui.
-Scuze! Trebuie să ne întoarcem rapid pe Voltaria. Nu cred că mai rezist mult așa. spune el așezându-se jos.
Se sprijini de copacul de care eu eram lipită întinzându-și piciorul drept, iar pe celălalt îl folosea drept sprijin pentru mână.
-De ce ai venit după mine? îl întreb eu așezându-mă lângă el.
-Fiindcă îmi era dor de tine. Nu am știut de ce o să dau când am ajuns în teleportorul de pe pământ. Și s-a întâmplat să fiu mușcat de un vampir pe jumătate om. Din câte se pare ei își fac un fel de armată. spune el privind în gol.
-Și de câte zile ai venit?
-În afară de astăzi am mai stat o zi pe drumuri căutându-te. spune el privindu-mă.
-Și cum o să ne întoarcem?
-Ne trebuie un portal. Dar cum m-am purtat ca un bădăran cu prietenul tău sigur nu ne ajută. Și singurul portal pe care îl știu și prin care am venit e cel din L.A.
CITEȘTI
Voltaria
ParanormalEl- băiatul "perfect" și plin de secrete. Ea - fata nouă de pe altă planetă și neștiutoare. O planetă nouă, noi lucruri și noi obiceiuri. Va afla ea oare ce secrete deține amicul ei sau nu va avea habar cu cine sa împrietenit? Se va obijnui ea pe pl...