Frica

62 5 0
                                    

Am încercat să îl opresc, dar ceva mă oprea. Nu puteam să mă mișc deloc, fiind iar amețită. Mă jur că o iau razna complet.

Sa oprit privindu-mă șocat fiindcă începusem să tremur. Și cam atât mi-am mai putut aminti fiindcă nu știu ce sa întâmplat după.

Lucas perspectivă

O iubeam enorm și nu vroiam să o pierd cu nici un preț, fiindcă ea era tot ce aveam nevoie. Sărutul se opri și atunci am rămas șocat când am văzut-o că tremura.

Ochi i s-au făcut roși începând să o ia razna. Și prea târziu am observat că mâinile ei formau un glob de energie roșie.

Aceasta îl eliberă spre mine făcându-mă să trec prin 3 pereți.
Capul mă durea extrem, dar trebuia să aflu ce avea.

Dar nu părea sã fie ea. Adică era ea, dar cu altă personalitate.
M-am ridicat cu greu de pe grămada de gunoaie care înainte formau pereți și m-am dus spre ea.

Când am ajuns în camera aceea l-am observat pe Nathan care se bătea cu ea.

-Opreștete! îi spun eu.

-Numai e este ea! Sărutul a înebunit-o. spune el ținând-o de mâini.

-Cum? De ce? întreb știind cã pe pământ nu făcuse nimic de genul ăsta.

-E un mecanism de apărare fiindcă ființele magice se împerechează de la 20 de ani pe planeta noastră. spune el ferindu-se de ghearele ei. Mă ajuți? spune arătând spre nebuna care își înfipsese unghiile extrem de lungi în perete.

Ok. Voltarieni sunt super mega ultra ciudați.
Am prins-o de o mână și Nathan de cealaltă și am pus-o pe un scaun legând-o.

-Deci nu puteți nici să vă sărutați că o luați razna? întreb eu râzând.

-Tu de ce crezi că cei mai mulți pleacă pe pământ?

-Nu știu poate ca să mâncați oameni sau să vă bateți joc de ei.

-Am vrea noi! Toți vrem să scăpăm de anumite limite care cică "ne țin în siguranță". spune el făcând ghilimelele de rigoare în aer la ultimele cuvinte.

După aceea discuție o asistentă întră speriată înaintând cu siringa spre Maya și am presupus că era un leac pentru nebunie.

Și chiar asta era. Aceasta adormi instant și am dezlegat-o punând-o pe patul care încă era întreg.

Lumea lor e foarte nebună. Acum știu de ce mama ei a vrut să o scoată de pe planeta asta. Ca să aibă o viață normală de adolescentă.

-Și acum ce facem? îl întreb pe Nathan care se așeză pe pat privind-o, ceea ce mă enerva.

-După ce își revine o să te ducem pe tine acasă și noi rămânem aici. spune el îngâmfat ridicându-se.

-Amice tu crezi că uiți ceva? spun eu lovindu-l în piept fiind de aceași înălțime. Ea e sufletul meu pereche. spun nervos.

-Și ce? E alegerea ei pe cine place sau nu! Și eu o cunosc foarte bine și știu ce va face. spune el umflându-se în pene.

L-am împins nervos acesta căzând pe jos. Și nici măcar acel câmp nu mă făcea să fiu mai calm, tot ce vroiam acum, era să îmi eliberez lupul.

Am plecat din spital ieșind afară. Toată lumea se uita ciudat la mine și asta mă scotea și mai tare din sărite.

Am plecat de acolo ducându-mă pe teritoriul vârcolacilor și transformându-mă imediat.

Nu puteam să o pierd! Era a mea și nu m-ar fi părăsit! Sunt sigur.

Dar ceva mă măcina! Parcă un sentiment ciudat de neplăcut punea stăpânire pe mine.

Îmi era frică să nu o pierd.

Maya perspectivă

Capul mă durea îngrozitor, iar mirosul de spital nu mă ajuta de loc fiind mai amețită ca oricând.

M-am ridicat așezându-mă pe marginea patului. Nepăsându-mi cine era lângă mine și mă mângâia pe spate. Tot ce știu e că nu era el.

-Cum te mai simți? mă întreabă Nathan.

Nu am băgat în seamă întrebarea lui și i-am pus și eu una.

-Unde e Lucas? spun ridicându-mi capul din mâini.

-A plecat!

-Singur? întreb eu suspicioasă.

-Da. A zis că numai vrea să audă de tine vreodată și a plecat pe teritoriul vârcolacilor. spune el plictisit.

-Nu e adevărat! spun știind exact ce persoană josnică și mincinoasă poate fi Nathan.

-Haide! Lasă-l! Oricum nu era de nasul tău acel cățeluș. spune ridicându-se și venind în fața mea.

-Ce ști tu despre gusturile mele?

-Mai multe decât crezi.

-Ba nu ști absolut nimic despre mine! spun ridicându-mă și dând să plec.

-Dacă te duci după el o să pun poliția pe urmele tale. spune el rânjind.

-Să vină. Până ne vor găsi ei, noi o să fim deja pe pământ. spun sigură pe mine.

Să vă explic : Aici pe Voltaria e încălcarea legi dacă ești perechea altei speci decât a ta sau dacă încalci și câteva secunde teritoriul altei viețuitoare.

Legile și chestiile de pe planeta noastră sunt mai complicate ca ale oricui. Deci nu vă bateți capu să înțelegeți.



M-am dus până la graniță văzând cum toate privirile erau pe mine. Odată ce intri pe alt teritoriu alarmele pornesc anunțând autoritățile, dar dacă te teleportezi de pe altă planetă aici o să se ocupe doar lideri sperciei de tine.

Adică cum s-a întâmplat când am ajuns în casa lui Lucas de aproape toată haita era în fața casei lui.

Am intrat în pădure simțind cum urechile îmi explodează de la alarmă, dar am continuat să merg punându-mi mâinile pe urechi.

Am luat-o și la fugă când am simțit că eram urmărită de peste tot. Dar am dat de naiba fiindcă ajunsesem să fiu încercuită și eram și slăbită de la acel sunet ca să mai pot să îmi continui fuga.


Toți erau lupi deci asta înseamnă că nu le-au dat voie autorităților să intre pe teritoriul lor.

Am rămas pe loc făcând cea mai mare greșeală a mea. Am făcut o vrajă de teleportare care mă duse doar la 2 centimetri mai încolo fiindcă energia mea era epuizată. Și am leșinat în culmea gloriei.

VoltariaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum