Defne:Her zamanki gibi alarm çaldı anlaşılan kalkma vakti gelmişti ama sorun bakalım kalkmak istiyormuydum !!
Bugün hayatımda önemli bir karar almam lazımdı ve bugünün gelmesini istemiyordum.Benim için çok zor bir karardı bu ya burada italyada kalıp kaldığım yerden hayatıma devam edecektim yada Yaseminin iş teklifini kabul edip istanbula geri dönecektim.Yasemini kırmak istemiyorum sonuçta en yakın arkadaşım ama istanbula geri dönmek konusundada tereddütlerim vardı ve o beklenen telefon çaldı.Açmalımıydım yoksa duymamışım diyip sonra mı aramalıydım ?? Telefon çalmaya devam ettikçe Yasemine ne diyeceğimi düşünüyorum insanlara yalan söylemek yada kırmak bana göre bir davranış değildi oyüzden telefonu açtım.
D:Yasemincim :)) (suratımda o kaygılı tavır vardı tabi bunu yaseminin göremeyecek olması içimi rahatlaştırdı ama sesimden anlaşılmaması için dua ediyordum)
Y:Direk konuya giriyorum canım evet düşündünmü kararını bekliyorum
D:Bu biraz ani olmadımı acaba yasemin önce insan bir Günaydın nasılsın falan derdi (zaman kazanmaya çalışıyorum tabi yasemin bunu anlamayacak kadar salak değildi)
Y:Uzun uzun düşünmüşsündür hayatım hiç lafı uzatmaya gerek yok ve böyle yaparak zaman kazanmaya çalışmayı düşünme bence
D:Al işte anladı
Y:Anlamadım ne dedin canım
D:Yok canım birşey demedim yani aman sabah sabah insanda kafa bırakmadın.Yasemin açıkçası hala emin değilim şuan istanbula geri dönmek doğru bir fikirmi bilemiyorum ...
Y:Hayatım biliyorum zor dönemlerden geçiyorsun ama Cherienin sana ihtiyacı var hem sen olmadan bu işe nasıl devam edeceğim ben.Senin gibi yetenekli,zeki,güzel,çalışkan arkadaşım olmadan nasıl olacak ?
D:(beni nasıl ikna edeceğini çok iyi biliyordu.Böyle sevimli sevimli konuşarak kalbimi çalmıştı ve biranda onun ısrarlarına dayanamayıp kabul ettim)Ay tamam tamam boşuna yorulma geleceğim ama sürekli orada kalırmıyım emin değilim
Y:Harika sen gel daha detaylı konuşuruz bunları canım.Şimdi hazırlıklara başlamalıyım yarın bekliyorum görüşürüz öptüm canım
D:Yasemin Yasemin oooo çoktan kapamış bile.
Acaba doğrumu yapıyorum insanları kırmamak adına kendimimi kırıyorum?? Yapacak birşey yok madem kabul ettik buradaki işlerimi halletmem lazım.Yarın istanbula dönüyorum ozaman keyfini çıkarmalıyım İtalyanın :)))
-1.bölüm sonu-Arkadaşlar wattpadde yeniyim vote ve yorumlarınızı bekliyorum seneryomu nasıl buldunuz ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Deföm~
FanfictionHayat siz plan yaparken başınızdan geçenlerdir. Yani biz herşeyi planladığımızı sanıyoruz ama kader oyununu istediği gibi oynuyor ve kendimizi hiç bilmediğimiz bir yerde buluyoruz. İşte buda bizim hikayemiz :))