Uyandığımda saat 14:00 olmuştu.Biraz kendime geldikten sonra telefonumu elime aldım ve yaseminin aramalarını gördüm.Yasemini artık aramam gerektiğine karar verdim.Ama yasemine ne diyecektim kız sabahtan beri beni bekliyor ve 20 kez aramış mesajları söylemiyorum bile...Bana kızacağını bile bile mecbur aradım.
Defne:Alo yasemincim
Yasemin:Alo defne kızım sen nerdesin?? Ya sabahtan beri seni arıyorum.Nerdesin geldinmi bak uçağı kaçırdın dimi gelemiyorsun.Off biliyordum böyle olacağını seni arayıp uyandırmalıydım.
Defne:Yasemin bir sakin olurmusun lütfen.Geldim merak etme istanbuldayım.Arayamadım seni biliyorum ama burdayım sorun yok.Sen şu şirketin yerini konum at bende geleyim şu işleri halledelim bakalım.
Yasemin:Ayy defne inanamıyorum sana ya döndün cidden burdasın.Senin sesin iyi gelmiyor ama iyimisin sen ??
Defne:İyiyim canım biraz yorgunum ondandır.Sen konum at bende hazırlanıp çıkıyorum şimdi.
Yasemin:Tamam canım atıyorum şimdi.Yalnız inanmadım ama neyse gelince anlarız.Bekliyorum canım.
Defne:Tamam konuşuruz canım.Görüşürüz
Defnenin ağzından: Telefonumu kurcalarken birkaç cevapsız arama daha olduğunu gördüm ama numara kayıtlı değildi.Gelen mesajlara bakarken numaranın Ömere yani Ömer iplikciye ait olduğunu gördüm hemen numarayı kaydettim.Aramalımıydım acaba ??
Aslında aramak istiyordum ama ona karşı çok mahcuptum.Kendimide onuda zor durumda bıraktım.Yarın benim yüzümden birsürü yalan haber çıkacak hakkımızda.Mesajı birdaha okumaya karar verdim.
-Mesaj-
ömer: Defne ben ömer.Seni merak ettim.İyimisin?Aradım seni ama açmadın.Yardıma ihtiyacın varmı?Bak eğer istersen gelebilirim belki konuşuruz rahatlarsın
.......
Ayy adama bak ya okadar aramış birde mesaj atmış.En iyisi ben arayim.Arayayım dimi ? Ay yok aramim.Ay napim ben ne yapsın bu defne off çokta mahçup oldum.Ama merakta etmiş yok yok en iyisi arim ben.
-telefon-
Defne:Alo Ömer
ömer:Alo Defne.Nerdesin sen(ayy banada bak kıza nerdesin diye soruyorum salak sanki sana söyleyecek ben kimimki)Yani şey iyimisin?? Giderken çok iyi değildin ben merak ettimde ondan aramıştım.
Defne:İyiyim merak etme.Buarada herşey için çok saol.Seninde zor durumda bıraktım.
Ömer:Eminmisin.Bak konuşmak istersen burdayım konuşabiliriz yani
Defne:Biliyorum çok saol.İyiyim zaten biraz uyudum kendime geldim sayılır.Telefonda sessizdeydi duymamışım oyüzden.
Ömer:Anladım önemli değil iyiysen yani sorun yok.
Defne:İyiyim iyiyim saol.Ozaman görüşürüz ömer
Ömer:Görüşelim... Yani görüşürüz ...
Defnenin ağzından:Ayy şimdi kalbime inicek düşünsene Ömer iplikçi beni merak etmiş.Beni aradı.Ayy defne kendine gel kızım noluyor sana hemen açtın ağzını gülüyorsun.Sanki daha önce hiç böyle yakışıklı erkek görmedin.Gördüm gördüm tabi ama bukadar düşünceli,ince ruhlu,zarif ,çarpık gülüşlü görmedim...Ay neyse iyice kaptırdım kendimi hem ne söz vermiştim ben kendime birdaha kimseye güvenmeyeceğim.Zaten burdada çok kalmayacağım.Yasemine yardım edip geri dönüncem.Neyse daha fazla Geç kalmayayım yoksa yasemin beni öldürecek.Üstüme siyah mini elbisemi giyip altımda tabiki olmazsa olmaz topuklu ayakkabım(topuklu ayakkabıları çok seviyorum ama bana kalsa spor ayakkabılarımı tercih ederim ama mecbur işyerine gidiyoruz topuklu şart ama yüksek topuk degil 7 pont merak etmeyin) üstümede deri ceketim birazda hafif makyaj tamamdır işte hazırım gitmeye.En iyisi bizim taksi durağından taksi çağırıp gitmek şuan kendi arabamı servisten almak için çok üşeniyorum bir taksi çağırıp yaseminin verdiği adrese geldim.
Ömerin ağzından:Hala inanamıyorum.Defne geri döndü demek.Hemde benimle buluşacakmış 😊Bu omuydu ?? Benim Defnem mi ? Gerçe soyadını bilmiyordum gerçekten o olabilirmiydi??Onu görmeyeli uzun zaman oldu ama hala o günü hatırlıyorum.Bu kesinlikle oydu bu kızıl saçları nerede görsem tanırım.Bakışları o günkü gibi ürkek ama ne istediğini bilen bal rengi gözleri.Utanınca çok konuşan Defne.Bu o olmalıydı ozaman gördüğüm o güzel kızıl saçlı kız.Hala çok zarif,naif.Seside iyi gelmiyordu kesin canını sıkan birşey var anlatmıyorda gerçe kız haklı niye anlatsın ilk kez konuştuğu birisine ama bir hatırlasa ....
-Flasback-
Defne sahilde otuyordur.Genelde kendini yalnız veya kötü hissettiğinde gelirdi buraya.O günde öyleydi. Aslında çok mutlu olması gerekirken hiç beklemediği bir şekilde anneannesiyle kavga etmişti hava almak için çalışmaya ara verip sahile inmişti. Ömerde yengesinin ona kız bulma çabalarından sıkılmış hava almak için dışarı çıkmıştır.Şirketin yakınlarındaki sahile gelmiştir.İkiside birbirinden habersiz ayrı banklarda oturuyorlardır.Taki o ana kadar...Defnenin telefonu çalar.Arayan Nihandır.Alo nihan ne diyorsun kizim ne demek anneannem fenalaştı.tamam geliyorum hemen der ağlayarak.Ömerde şirkete geri dönmek için kalkar.Defne o panikle arabasına doğru koşar sahilde.O sırada karşı banktaki Ömer gitmek için kalkar ve yürümeye başlar.Kendisine doğru koşan Defneyi görmemiştir.Ve defne biranda koşarken karşısına ömer çıkar ve duramaz çarpar beraber yere düşerler.Ama ömer defneyi tutmuştur.Defne ömerin üstüne düşmüştür.İkiside bir süre birbirine bakar ve defne ayağa kalkar ömerede elini uzatır ve kaldırır.Ömer önce Defnenin elini uzattığını görmemistir.Defne:Biraz daha orda yatmaya devam edicekmisin??Hayır böyle durmaktan galiba çok hoşlandın ama inan çok acelem var ver elinide kalkmana yardım edim
Ömer:Ee şey görmedim pardon (elini tuttum ve kalktım )
Defne:Ben çok özür dilerim.Görmedim.Acelem vardıda.Gerçekten çok özür dilerim böyle üstüne falan düştüm ama sende karşıma çıkınca biranda böyle pat diye düştüm tabi bendeYani kısaca Özür dilerim.
Ömer:Sen iyimisin??sorun yok özür dilemene gerek yok bende biraz dalgındım görmedim seni.
Defne:İyiyim.Gerçekten özür dilerim benim çok acelem var gitmem gerek
-flasback son-
-passionis-
Sinan:Nazlıcan ömer geldimi
Nazlıcan:Geldi sinan bey odasında
Sinan:Tamam ben bir bakim saol
Sinan:Oo ömer beylerde gelmiş.Nerdesin oğlum sen ? İnsan gelince önce bir kardeşine bakar ama sen hemen işlere gömülmüşsün.
Ömer:Yeni geldim zaten sinan gelicektim yanına.
Sinan:Ne yaptın halledebildinmi Monroe'yle toplantı ayarladınmı?
Ömer:Gittim konuştum işte ayarladık 3 gün sonra gelicek ama bir şirket daha varmış işi bize direk vermeyebilirlermişmVe bu şirket kim tahmin et bakalım
Sinan:Yasemin dimi ayarlamış görüşme
Ömer:Aynen öyle kardeşim.Her iki tarafıda deģerlendirdikten sonra karar vereceklermiş
Sinan:Yine mi kapışacağız ya ??
Ömer:Malesef öyle görünüyor senin için sorun olucak biraz ama idare ediceksin artık.
Sinan:Askolsun kardeşim ne alakası var şimdi niye sorun olsun.Ben yani sonuçta hani arkadaşız zor oluyor diye dedim.Yoksa ne sorun olcak canım hiç ...
Ömer:Kardeşim banadamı yalan söyleyeceksin sanki bilmiyorum yaseminden hoşlandığını yapma şimdi
Sinan:Çok mu belli ediyorum ya
Ömer:Ben anlamam kardeşim git konuş işte kızla ne kaybediceksin
Sinan:Ya ne bilim konuşsammı ??
Ömer:Ayy sinan konuş kardeşim konuş hadi benide bırak bari çalışim.
Sinan:Ayy huysuz iki dakka konuşturtmuyorsun insanı tamam çalış işkolik manyak seni gidiyorum ben.
Ömer:Ha sinan
Sinan:Efendim kardeşim
Ömer:Birşey sorucam sana
Sinan:Sor bakalım
Ömer:Defne diye birini tanıyormusun?
Sinan:Defnemi ??
Ömer:evet tanıyormusun
Sinan:Hangi Defne kardeşim benim bir sürü defne tanıdığım var
Ömer:Neyse ya boşver
Sinan:Hayırdır iyimisin sen?
Ömer:İyiyim iyiyim sadece sordum
galiba yeni rakibimiz bir öğrenim dedim kimmiş nasıl biri diye
Sinan:Bir dakka birdakka rakip??Defne???bizim defne Defne topal ??
Ömer:Evet evet Defne Topal
Sinan:Sen nerden biliyorsun gerimi geliyor ne zaman allahım inanmıyorum.Bak hiç haberim yok ne zamandır aramıyor.
Ömer:Yok canım nerden bilecegim ben şeyden biliyorum öyle haber çıkmışta ondan
Sinan:Himm anladım.Defne benim canımdır.O çok farklı birisidir ya herşeyimdir o benim kardeşimdir.Güzelliğimdir benim hep öyle severdim onu.
Ömer:Anladım neyse umarım tekrar karşılaşırsınız
Sinan:İnşallah
Ömer:Ee ben çalışim ozaman
Sinan:Tamam ben çıktım ama çok çalışma yarimsaat sonra yasemine yemek sözü verdim akşam için üçümüz gidicez kız bekliyor bak çok ayıp olur satış yok şimdiden söylüyorum
Ömer:Tamam kardeşim onada tamam hadi çık
-Cherie-
Betül:Defne hanım hoşgeldiniz yasemin hanım sizi bekliyor odası koridorun sağında 2.oda
Defne:(defnenin aklına uçaktaki yerleri gelir)Sağdan 2. demek bugünde sağdan 2.lerle gidiyoruz hadi bakalım
Betül:Anlamadım
Defne:Ay ben seslimi konuştum yok şey dedim ben teşekkürler ben bakim dedim size iyi çalışmalar iyi günler
Defne:Oo yasemin hanımda burdamı acaba beni kandırıp buralara kadar getiren hani ??
Yasemin:Ya deli gel buraya hoşgeldin(sarılırlar)canım ya nasıl özlemişim...
Defne:Bende canım çok özledim seni
Yasemin:Biran gerçekten korktum.Telefonlarımı açmayınca uçağı kaçırdın sandım meraktan öldüm burda.
Defne:Ya sorma az kalsın kaçırıyordum ama başıma neler geldi bir bilsen
Yasemin:Ayy hepsini bilmek istiyorum anlatacaksın bana herşeyi
Defne:Anladım kurcalayacağız diyorsun ama kurcalanacak birşey yok gerçekten zaten hep konuşuyorduk biliyorsun herşeyi
Yasemin:Tabi canım bilirim ben seni ama şimdi sıkmayacağım seni hadi gek bir kahve içelim çıkalım dağıtırız biraz
Defne:Peki çıkalım
Yasemin:Defne nerde kalıcaksın istersen bende kal hem bak çok eğleniriz ne diyorsun
Defne:Yok ya evimdeyim orda kalıcam şimdi geçtim bikere
Yasemin:Anladım tamam hadi gidelim ozaman(yürürler o sırada sinan ve Ömer gelir sinan ve Ömer karşısında defneyi görünce önce şaşırır.Sinan Defne der ve defneye sarılıp döndürür.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Deföm~
FanfictionHayat siz plan yaparken başınızdan geçenlerdir. Yani biz herşeyi planladığımızı sanıyoruz ama kader oyununu istediği gibi oynuyor ve kendimizi hiç bilmediğimiz bir yerde buluyoruz. İşte buda bizim hikayemiz :))