Ömerin ağzından;
İnanamıyorum şansa bak Defne şuan tüm güzelliğiyle karşımda duruyordu.Kader bize ne çeşit bir oyun oynuyor bilmiyorum ama galiba bu oyunun içinde sürüklenmeye razıyım...Defnenin ağzından;
gördüklerim gerçekmi ?? Allahım bugün bukadarıda fazla yani.Şuan ömer iplikci tüm ihtişamıyla karşımda duruyordu.Bu adamda ne var bilmiyorum ama beni bir girdap gibi kendine çekmeyi başarıyor sanki bir adım daha atsam uçurumun kenarından düşecek gibi hissediyorum...
........
Sinan:Kızım nerdesin sen ya inanamıyorum.Niye haber vermedin geleceğini
Defne:Sinancım yeni geldim zaten yanına ugrayacaktım.Ama önce yasemini bekletmek istemedim.
Sinan:He yani sinan bekler nasıl olsa dedin öyle olsun defne hanım çok kırıldım yalnız hemen unutulmuşum peki.
Defne:Ya sinan saçmalama seni nasıl unuturum ben gel buraya dedim ve sarıldım.
Yasemin:Al işte yine başladılar bunlar görüyorsun dimi ömercim
Defne:Kıskanma canım gel sanada sarılalım.(biran Ömerin burada olduğunu hatırlayıp sinandan ayrıldım.)
Sinan:Neden döndün bakalım haber vermeden gelmezdin sen kesin birsey olmuş
Yasemin:Aa söylemeyi unuttum dimi.Defne bundan sonra benimle beraber devam edicek Cheriede tasarımcı olarak ona ihtiyacım var.
Sinan ve ömer aynı anda : Neee
Defne:Bundan sonra demeseydik yasemincim.Ne konuştuk sürekli kalmayabilirim demiştim.
Yasemin:O konuyu sonra konuşuruz canım hallederiz sen merak etme.Bu arada ben sizi tanıştırmadım böyle sohbet ediyoruz ama Ömer bu Defne.Defne Topal artık Cherienin yeni tasarımcısı ve aynı zamanda İtalyanın en güzel mankeni
Defne kızarmıştır: Yasemin ayıp olmuyormu.Biraz abartıyorsun sanki
Yasemin:Yok canım ne abartması dimi sinan haksızmıyım ?? Ömer sence ??Defnenin ağzından : Yalan yok.Şuan Ömerin ne diyeceğini çok merak ediyorum.Acaba oda benden etkilenmişmiydi ??
Ömerin ağzından : Tabiki de yasemin o nasıl soru şuan belkide annemden sonra onun kadar güzel bir kadın duruyor karşımda o kızıl saçları ve utancından kızarmış yüzüyle çok nefes kesici... Kendine gel ömer napiyorsun.Boğazımı temizleyip konuştum
Ömer:Ee evet öyle tabiki.
Sinan:Tartışmıyorum bile.Gerçe yasemincim herkes senin kadar olamaz ama
Yasemin:Sinannn çok ayıp
Defne ve Ömer birbirine bakıp güldüler.Yasemin ve sinan cilveleşmeye devam ederken o sırada Defne ömerin yalnız kaldığını ve o yavru köpek bakışını görünce konuşmaya başladı...
Defne:Ee merhaba ömer.Nasılsın
Ömer:İyiyim.Sen nasılsın.Toparladınmı biraz
Defne:Gördüğün gibi işte
Ömer:Bakalım harika görünüyorsun :D
Defne:Yaa öylemi düşünüyorsunuz ömer bey(şuan yanaklarımın yandığını hissedebiliyordum)
Ömer: Sessiz bir şekilde çok etkileyici dedim
Defne:Efendim duymadım birşey mi dedin
Ömer:Ee şey dedim.Kızardınmı sen ?
Defne:Al işte biliyordum.Yoo ne kızarması canım kızarmadım ben kızarma falan yok.(ayy iyice kendimi rezil ettim)
Ömer:Tamam canım ben birşey demedim sende kizarmadın
Defne:O şeyden olmuştur.Burda klima çok iyi basmıyor sanırım ondan bir sıcak olduysa demekki...
Ömer:Tabi klima önemli ondan sıcak oldu haklısın.Bana cheriede tasarımcı olarak devam edeceğini söylememiştin.Yani burda görünce bir şaşırdım.
Defne:Söylemedimmi ?? Unutmuşumdur yani daha kesin değil şuan yasemine yardım için geldim.Heran dönebilirim.Sürekli kalmam heraldeÖmerin ağzından:Ne yani gidecekmiydi.Tam onu bulmuşken gideckmiydi tekrardan.Ama busefer gitmesine izin vermeyecektim.Onu birdaha kaybedemem bulmuşken.Ve gitmemesi için elimden geleni yapacaktım.
Ömer:Dönücekmisin yani italyaya
Defne:Bilemiyorum.Şuan daha kesin birşey yok.
Yasemin:Defne ee hadi gidelim
Defne:Sinanl konuşmanı bitirdiysen gidelim canım
Yasemin:Defne !!
Sinan:Bir dakkaya nereye gidiyorsunuz.Yasemin hani yemek yiyecektik.
Yasemin:Ay ben onu unuttum.Defneyle birlikte çıkarız dolaşırız bir kahve içeriz falan demiştik.
Sinan:Sendemi unuttun yasemin önce defne şimdi sen hayır ben unutulacak insanmıyım....
Yasemin:Hayır tabikide sinan dalmışım işte.Ozaman şöyle yapalım.Sizde gelin hep beraber yemek yiyelim.Hem konuşuruz biraz.
Sinan:Bana uyar.ömer ?
Ömer:Olur tabiki
Defne:Harika ozaman nereye gidiyoruz
Ömer:Ee ben bir yer biliyorum.Sizi oraya götüreyim bakalım behenicekmisiniz(inşallah hatırlarsın defne)
Defne:E hadi madem gidelim.......Sahil kenarındaki restaurant.....
Ömer:Ee geçin bakalım burası hem yan taraf
Defne biran duraksar.Arabadan inince geldikleri yer o sahildir.Defnenin bu sahilde ne kadar iyi anıları olsada kötü anılarıda vardır.Ama şuan hatırladığı en son şey ömerin onu buraya getirdiği gündür.
Ömer:Defne iyimisin daldın biran
Defne:Aa şey iyiyim iyiyim bir sorun yok.
Ömer:Anladım.Hadi geçelim bari
Defne:Tamam geçelim
Yasemin:Ömer burası şahaneymiş.Daha önceden nasıl kesfedemedim ben.Sen nerden biliyorsun burayı
Ömer biran duraksar ve Defneye bakar
Ömer:Buraya kafa dinlemek için geliyorum.Rahatlatıyor beni.Biraz deniz havası tüm herşeyi geride bırakmamı sağlıyor.Bana bazı şeyler hatırlatıyor(bunu söylerken defneyr bakar)
Defne:Deniz havası insanı rahatlatır.Sakinleştirir.Biliyormusun istanbuldayken bende nezaman canım birşeye sıkılsa buraya gelirdim.
Ömer:Biliyorum.
herkes ömere bakar.
Defne:Nasıl anlamadım ??
Ömer:Yani şey biliyorum derken deniz için dedim sakinleştiriyor evet anlamında(şuan ne saçmalıyordum bilmiyorum ama sinanın bana imalı bakışlarını görünce hemen kendime gelip toplanmaya karar verdim sanırım gitsem daha iyi olacak.)
Sinan:Anladık.Deniz falan ne ortak yönünüz varmış canım
Yasemin:Bencede çok iyi anlaşacağınızı düşünüyorum.Ama tabi çokta anlaşmayın.
Anlamayan gözlerle yasemine baktık ikimizde.
Defne:Neden 😂
Yasemin:Sonuçta rakip firmayız canım ondan dedim
Sinan:Hımm anladım.
Ömer:Ee ben kalksam iyi olucak sanırım.
Sinan:Nereye kardeşim.Oturuyoruz işte ne güzel herkes biraradayken
Ömer:Siz oturun kardeşim.Benim birkaç küçük işim var onu halledeceğim.
Sinan:Ne işi oğlum.Yaptıkya işleri bitti.
Ömer:İş işte sinan ben hallederim sen kal.Defnenin ağzından:Ayy ne işi bu şimdi canım.Tam gelmişiz biaraya konuşuyoruz niye gidiyorsun be adam.Hem sinandan saklı ne işin var senin.Kesin sevgilisiyle buluşacak unuttu ve şimdi aklına geldi.Zaten yanımızdada telefonuna bakıyordu birara.Kesin sevgilisi
Acaba sevgilisi varmıydı??Ay dayanamayacağım.Gidip bakacağım sanırım.Ama ya onu takip ettiğimi anlarsa...
Yasemin:Defne iyimisin.Defne kime diyorum
Sinan:Daldı yine bu biryere.Defne
Yasemin:Var bunda birşeyler
Sinan:Hayır ömerde bir tuhaftı anlamadım ama neyse.
Defne:Nolmuş ömere ...
Sinan ve yasemin birbirine bakar anlamayan gözlerle ...
Sinan:Sen burdamıydın.Biz okadar Defne diye seslendik duymadın.Ama ömer diyince baktın hayırdır ??
Defne:Saçmalama sinan ben birşey düşünüyordum biran dalmışım
Yasemin:Ne düşünüyorsan artık
Defne:Aa benim bir işim vardı.Simdi aklıma geldi.Ben bir gidim gelim.Sizde oturun başbaşa yada eve gidin dinlenin.Hadi ben kaçtım görüşürüz yarın....
Yasemin:Kızım nereye defne ooo kime diyorum kız gitti bile
Sinan:Var bunlarda bir haller.Biz napalım madem başbaşa kaldık...
Yasemin:Napcaz canım bizde gidelim bari
Sinan:Kalsaydık
Yasemin:Sinan
Sinan:Off tamam geldim.Ömer sahile gelmiş oturuyordur.Olanları düşünüyordur.Defneyle nasıl konuşacağını ne yapması gerektiğini...
Defnede çıkmıştır ömerin arkasından.Biraz etrafa bakındıktan sonra sahilde oturduğunu görür.Konuşmak için yanına gider.Defne:Ömer
Ömer:Defne ....Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum.Sınır koymuyorum en azından sizde biraz yorum ve beğeni yapın lütfen.Bu aralar sınavlarım var bölüm heç geldi özür dilerim.. Umarım beğenirsiniz bölümü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Deföm~
FanfictionHayat siz plan yaparken başınızdan geçenlerdir. Yani biz herşeyi planladığımızı sanıyoruz ama kader oyununu istediği gibi oynuyor ve kendimizi hiç bilmediğimiz bir yerde buluyoruz. İşte buda bizim hikayemiz :))