Eun Woo Pov
"eun woo jom balik sama"ajak jin jin
"tak pa la korang balik la dulu..aku tngah tunggu driver aku ni"Jawap ku
okey la..kitorang balik dulu..nanti apa apa hal call tau"kata MJ sebelum memecut laju keretanya meninggalkan perkarangan(?) sekolah .
oleh kerana aku terlalu bosan menungu aku berjalan d kawasan taman berhampiran sekolah.
"menyesal pulak tak ikut dorang tadi" aku mengeluh sendiri.
"Yoongi"aku ternampak yoongi.Pelik.yaa yoongi sangat pelik masa tu.dia seperti bukan Yoongi.
"eun woo Jom kita ke sana"yoongi menunjukkan bangunan yang sudah lama terbiar lalu dia melangkah ke arah bangunan itu.
aku yang pelik dengan Yoongi hanya mengikutinya dari belakang.
"hoi! yoongi aku pangil kau ni dengar tak?" soal ku geram. Yoongi berhenti.
kini kami berada d dalam bangunan terbiar itu."Aku bukan Yoongi" katanya dengan suara yang menyeramkan.
"hahah kau tak payah nak takutkan aku la yoongi"kata ku di celah tawaku."kalau kau bukan Yoongi kau siapa?"soal ku
"Aku suga..Min Suga!"suga berpaling ke arah ku.Pandangan matanya sangat menakutkan.
"suga?" Ok ni mmg pelik.Yoongi sangat pelik ntah kenapa Aku rasa takut sangat dengannya.
End Eun Woo Pov
Min suga Pov
"kau tau apa benda ni?"soal ku
"lighter"-jawap eun woo sepatah
"kau tau apa aku nak buat dengan benda ni?soal ku seraya mengatur langkah menghampirinya.
End min suga Pov
__________________________________________
"Hoi!! korang ada nampak eun woo tak?soal jin jin dengan wajah yang comas
"mana la aku tau.kau call la dia"kini MJ pula yang bersuara
"ni aku tengah Call dia la ni"jin jin masih lagi menekapkan telefonnya ke telinganya.
"dia x jawap.aku risaula"sambungku lagi."buat apa kau nak risau kan dia..ntah ntah dia ada je kat rumah tengah Buat peta dunia"kata sanha sambil bermain fonny.
"tak da..eun woo tak da kat rumah"-jin jin
"mana kau tau dia tak da kat rumah?"-sanha
"Eun Woo tak balik rumah semalam.Omma dia risau sangat"-jin jin
"Mwo?"soal mereka serentak.
Tbc😈
hahah hahha*gelak kejam*
nk Tanya sikit...patut ke Aku jemput cast Pompuan?
silala bagi cadangan yaatq.
#Abaikan typo
#typo is my namjachinguVote pls Lau rajin comments la sekali
YOU ARE READING
Glasses Boy[Suga]
Детектив / Триллерdon't judge a book by it's cover min Yoongi Dan Min Suga adalah orang yang sama.tetapi apakah perbezaan mereka? min Yoongi the glasses boy yang sentiasa di buli oleh rakan rakannya manakala Min Suga akan muncul hanya bila Yoongi tanggalkan cermin...