Chapter 9

85 8 0
                                    

"Ok class Harini Kita akan buat ujian bulanan"Mrs.Jung menedarkan helaian kertas kepada semua pelajar.

Jinjin Menoleh ke belakang dimana tempat Yoongi Duduk.Kosong.Harini Yoongi tak datang class.BOSAN! tak dapat lah dia dan rakannya nak kenakan budak kaca mata tu Harini.Mj juga tidak hadir hari ni.

"Tak apa Min Yoongi Hari esokkan ada.Esok aku ada plan baik nak kenakan kau!"Kata hati jinjin Mula berbicara.Pelbagai Idea jahat mula muncul di benaknya.Baginya Dengan Cara membuli saja dia dapat tenangkan mindanya selain dari mengambil arak dan merokok.

S
K
I
P

"Lepas kan aku!!"

"Tolong!!..Sesiapa Tolong aku"
MJ Menjerit sekuat hatinya Namun  jeritanya bagaikan sia sia.

Mj kini duduk di atas sebuah bangku.Kedua belah tangannya di ikat ke belakang.Dia berusaha melonggarkan ikatan itu tapi usahanya tidak membuahkan hasil.Pergelangan tangannya terasa amat sakit.

Mj masih lagi berusaha untuk meleraikan ikatan di pergelangan tanganya.tanpa dia sedar seseorang sudahpun berdiri dihadapanya.

"Tak guna kau cuba nak buka ikatan tu.Kau tak akan berjaya"

Mj berpaling kearah suara itu.

'Yoongi'

"Yoongi?Kau ke yang bawa aku ke sini?Kau nak apa hah?"Mj tampa buang masa terus saja menyoal.

Suga hanya berdiam tidak menjawap soalan Mj.Suga mengatur langkah kearah sebuah Meja yang terdapat di dalam bilik itu.

Di atas meja itu sudah tersedia Alatan yang bakal dia gunakan untuk Menyiksa Mj.

Terdapat 3Alat semuanya.Pertama Pisau kedua Hammer Dan alat yang ketiga Pemotong Curut.

Suga mengambil Alat yang pertama Iaitu pisau.

Mj yang melihat Yoongi Menhalakan Pisau itu tepat pada wajanya berada amat takut.

"Yoongi..A..pa..kau naa..k buat?"Mj Menjadi Gagap bila melihat perubahan mendadak Yoongi.

"Aku nak Berseronok dengan kau laa.Aku jamin kau pasti sukakanya"Suga Meleparkan senyuman sinisnya pada mj.

Melihat wajah Mj yang menakutkan itu sangat membuatkan hatinya merasa sangat gembira.Suga sangat suka bila melihat mangsanya berada dalam ketakutan.

"Lagi satu aku nak cakap. Aku suga Bukan Yoongi"Sambung suga lagi

"Aku tak kisah kau siapa lah sial!"jerit mj dengan kuat.

"Baik kau lepaskan aku Kalau tak-"

"Hahahah...Kalau tak?Apa?Hahhaha"Belum sempat Mj menghabiskan Ayatnya Suga lebih dulu memotong ayatnya.

"Dengan keadaan kau sekarang ni Apa yang kau boleh buat?Hah bodoh!"Suga menonjol kepala Mj mengunakan Hujung jari telunjuknya.

"Yoongi lepaskan aku "Mj mula merayu bila suga mula mendekatkan pisau ke wajahnya.

"ARGH! !!"Mj Menjerit kesakitan saat pisau itu mula menoreh Wajahnya.

TBC👿

HI ALL MY READER.Mian sebab lama tak update.dan mian sekali lagi sebab update pendek je.tak ada idea..hihi

Btw Comment and Vote o.k👌
#Abaikan Typo

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Glasses Boy[Suga]Where stories live. Discover now