yoongi tiba di perkarangan sekolah seperti biasa dia akan berjalan mandang lantai tiba tiba dia terlangar bahu seseorang Dan itu adalah you jin senior sekolahnya
"you jin sunbae mianhae"Yoongi merendahkan badannya beberapa Kali tanda minta maaf
you jin mencengkam koler Baju Yoongi Dan menolaknya kedinding."budak kau ingat kau siapa nak langar langar aku"bengang dia bila ada orang yang langar dia
"sunbae mianhe"hanya itu yang mampu Yoongi ucapkan.
"dah la tu youjin jom chaw buang masa layan budak bengap ni"jihun Cuba meredahkan youjin
"kau tau kan pantang aku kalau ada orang suka hati je nak langar aku"youjin mula melenting penyakit panas barannya mula la menyerang.
"dari kau je la malas aku nak layan aku chaw dlu"jihun pun meninggalkan youjin Dan Yoongi malas dia nak masuk campur sebab hari ni dia tak ada mood nak pukul orang.
yoongi Cuba untuk melepaskan dirinya namun tenaganya tidak setanding suga.
yoongi memang seorang yang lemah.youjin melayangkan penumbuk padunya tepat ke perut Yoongi
"arhh!!"Yoongi mengadu kesakitan dia memegang perutnya.
sekali lagi youjin menumbuk perut Yoongi
"Puih..ini balasan sebab kau langar aku"kata youjin Dan dia pun berlalu meninggalkan yoongi.yoongi memegang perutnya yang sakit kesan dari tumbukan youjin.
"eunha aku perlukan kau"hanya eunha Saja yang mampu menghalang kemunculan suga dalam diri Yoongi.tapi apa kan daya eunha pergi meninggalkan nya tanpa sembarang khabar berita.
s
k
I
p"baik la semua sila hantar kerja rumah yang cikgu bagi kamu semalam"Arah Mr.Kim.semua pelajar menghantar buku kecuali Yoongi.
"Yoongi mana buku kamu?"Tanya Mr.Kim yang kini berdiri di depan Yoongi.
"buku saya..."Yoongi memandang moonbin Dan Rakan rakannya. moonbin mengengam penumbuknya sebagai tanda amaran.
"semalam saya...."Yoongi ragu ragu untuk berterus terang kerana semua member Astro memandan tajam ke arahnya.
"kamu tak siapkan kerja rumah kamu"Mr.Kim meneka.yoongi menganguk kan kepalanya.
"Berdiri di luar!!"Mr.Kim paling pantang bila ada pelajarnya yang tak siapkan kerja yang diberinya.
yoongi akur dengan berat hati melangkah ke luar kelas.
dia berdiri bagaikan tiang di Hadapan pintu kelasnya.
"sampai bila aku kena jadi macamni"yoongi mengeluh sendiri.jujur dia amat penat memainkan 2watak tapi dia sendiri tak boleh mengelak.
bagi orang mungkin dia Gila tapi sebenarnya yoongi langsung tak Gila.
"Suga hyung jebal jangan buat hal lagi"rayu suga dalam hati
"aku tak kan buat hal kalau mereka tak Kacau kau"
kata kata itu kedengaran di minda yoongi
"Hyung jebal"yoongi merayu lagi
"Kita tengok he la nanti...aku tak Janji
hahhahahahhahaha"suara itu muncul lagi
"Hyung berhenti la"yoongi memegang kepalanya yang terasa sakit matanya di pejam rapat bagi mengurangkan Rasa sakitnya.
"tiada siapa dapat halang aku"
"Arh.!!!!!!Berhenti la...Diam!!!!"Yoongi meraung sendiri di luar kelas
"Yoongi kamu ni dah kenapa?"soal Mr.Kim
semua pelajar terkejut mendengar suara yoongi yang tiba tiba saja meraung tak tentu pasal.
"Kau Diam !!!!"jerit yoongi
dia masih lagi meraung tak tentu hala
"Min Yoongi kamu ni dah Gila ke apa?!"Mr.Kim meninggikan suaranya
"Aku tak Gila!!!"sekali lagi yoongi menjerit
Mr.Kim Cuba menenangkan yoongi dia memeluk tubuh yoongi untuk mengunci pergerakan agrasif yoongi itu.
"Yoon sanha pangil Pak guard cepat"arah MR.kim
sanha pada awalnya ingin membantah mahu saja dia membiarkan keadaan yoongi begitu.kisah apa dia.
tapi disebabkan Muka Mr.Kim yang garang tu sanha terpaksa akur 'TERPAKSA'
kalau tak dah lama dia biarkan saja mamat mental ni.mana tak nya dah la terpekik pekik sendiri
tak ke Gila nama nya tu.Tbc😝
Haha author xda idea...tu yang jadi mencarut tu hahha mian part ni boring. .....#Abaikan Typo
YOU ARE READING
Glasses Boy[Suga]
Mystery / Thrillerdon't judge a book by it's cover min Yoongi Dan Min Suga adalah orang yang sama.tetapi apakah perbezaan mereka? min Yoongi the glasses boy yang sentiasa di buli oleh rakan rakannya manakala Min Suga akan muncul hanya bila Yoongi tanggalkan cermin...