Chapter 5

145 20 1
                                    

seminggu selepas kejadian yoongi meracau
keadaan kembali seperti biasa

yoongi terus menerus di buli malah hampir semua rakan sekelasnya mengejeknya..

"Yow !! budak Gila dah masuk kelas"
Yoongi di Sambut oleh kata kata sindiran dari Geng Astro

"Ha ni kau siapkan lepas rehat Pastikan siap"Rocky mencampakkan buku kerja nya di atas meja yoongi.

"Yang ni "sanha juga meletakkan buku kerja nya di atas meja yoongi.

tanpa membuang masa yoongi menyusakan kerja Rocky Dan sanha kebetulan hari ini guru masyuarat PIBG
jadi sepanjang masa pertama tiada satu guru pun yang masuk kelas.

senang la kerja yoongi nak siapkan kerja rumah dua orang pembulinya itu.

keadaan kelas yang Bising itu tidak menganggu focus nya tangannya menari nari menulis di atas kertas.

"Yow! !guys ada berita pasal eun woo"
seorang Budak junior masuk ke kelas mereka dia merupakan sepupu sanha
jadi dia pun boleh di katakan rapat jugak dengan Geng Astro ni.

"Kuang aja punya budak dah la masuk kelas orang tak bagi salam S**L"maki moon bin yang terkejut dengan kehadiran
Hyeong min

"Aish. ..Abaikan tu apa yang kau cakap tadi?"Tanya jinjin yang lebih tertarik dengan berita yang akan di sampaikan oleh Hyeong min

"Pihak Polis Dah jumpa MAYAT eun woo"kata Hyeong min Perkataan Mayat sengaja di tekannya.

"What MAYAT??"jerit mereka serentak

Bila?

kat mana?

apa yang berlaku kat eun woo?

Macam mana eun woo boleh mati?

beribu soalan lagi di lemparkan kepada Hyoung min

"Sabar satu satu"Hyoung min mula naik pening

"Pihak polis menemui Mayat eunwoo dalam keadaan rentung kat bangunan terbiar berhampiran taman sebelah sekolah kita"kata hyeong min panjang lebar.

"Rentung?"soal MJ pelik

Hyeong min Hanya menganguk kan kepalanya.

"Bila?"Tanya MJ lagi

"Pagi Tadi sekarang mayat eun woo sudah di hantar ke Seoul Hospital untuk di bedah siasat."jawap Hyeong min sebelum beredar dari Class mereka.

Yoongi yang mendengar perbualan itu mula merasa badannya mengigil bukan sebab dia takut tapi di sebab kan suga berbisik sesuatu padanya.

Next turn siapa?

Yoongi hanya mengabaikan soalan itu Dan terus menghabiskan kerjanya.

S
K
I
P

Kring kring

"Ni kerja sekolah korang saya dah siapkan"kata yoongi lalu meletakkan dua buah buku kerja di atas meja sanha.

"Bagus"hanya itu yang keluar dari multi sanha.

sanha memandang yoongi yang masih lagi berdiri di hadapan mejanya"Kay nak mintak penumbuk ke?"Tanya sanha.
yoongi mengelengkan kepalanya

"Dah tu tak reti nak blah?"Herdik sanha.Yoongi yang sedar akan kesilapannya pantas mengatur langkah meninggalkan class .

Yoongi menapak ke Rooftop sekolah mereka.memang di sini lah tempat yang dia tuju bila tiba waktu rehat.

Rooftop ni memang sunyi hanya yoongi yang berada di sini.Tempat ni adalah salah satu tempat Favourite nya.

sepanjang waktu rehat yoongi hanya memandang kebawah sambil melihat kerena dan telatah para pelajar sekolah itu.

Yoongi terpandang pasangan kekasih yang sedang berehat di bawah salah satu pokok.
terus Rasa rindunya pada Eunha membuak buak.

"Eunha..."yoongi melepaskan keluhan berat.sungguh dia sangat merindui gadis itu.

"mianhae..oppa dah langar perjanjian oppa pada eunha"Sekali lagi yoongi melepaskan keluhan berat.

TBC

ok sampai sini je untuk chap kali ni...author mmg tak da idea Malam ni.

#ABAIKAN TYPO.

Glasses Boy[Suga]Where stories live. Discover now