"Auch. .sakitnya punggung aku"Je In mengadu kesakitan sambil mengosok Gosok punggunnya yang sakit.
Apalah malang nasibnya sampai boleh pulak terlangar orang yang pelik ni.Dah la muka ketat je pas tu senyum pun tak reti ke.
"Woi kau buat ke..dah la langar orang pastu say sorry pon payah"Jerit JeIn Pada suga yang berlalu tanpa menghiraukannya.
Suga berpaling ke Belakang memandang JeIn dengan Pandangan Tajam Bak pisau chef di dapur Hotel lima bintang
"Kau yang langar aku buat apa aku nak minta maaf"datar saja suara suga
"Kyah!!Kau kalau dah buta tu Buat la cara orang buta tak payah nak salahkan aku pula"Herdik Je In .
"Siapa yang buta?Kau ke aku?"
"Pabo namja"Je In Bangun lalu mendekat ke arah suga.
"Kau lah yang Buta"Kata JeIn tangan nya menolak tubuh suga.
niat hati nak tengok suga terjatuh Dan Rasa sakit yang dia Rasa sebentar tadi namun jangankan terundur setapak kebelakang
berganjak pun tidak.apakah kuat sangat namja ni.Suga melemparkan senyuman sengetnya pada gadis dihadapannya.
"Aku tak gangu kau jadi tolong jangan Gangu aku!"Suga memberi amaran kepada JeIn kemudian berlalu meninggal kan JeIn yang masih terpinga pinga di situ.
"Kyaa!!!Paboyaa"Jerit JeIn.Namun jeritannya tidak diedahkan oleh suga.
S
K
I
P"Hoi apasal kau lambat bro..kitorang dah lama tunggu kau tau tak?"suga yang baru saja masuk ke dalam sebuah gudang terbiar itu terus saja disambut dengan soalan cepumas dari Liyond
"Aku ada hal tadi"jawap suga acuh tak acuh. Malas nak melayan Liyond yang Banyak songeh ni.
"Suga hyung annyeong"sapa eunsu pula setelah punggungnya duduk di kerusi.
"Lama tak dengar khabar kau suga..kau sihat tak ni?"Tanya Jonathan pula.
"Aku tak pernah sakit pun"jawap suga datar je.
"Apa kita nak buat hari ni?Bosan la..asyik lepak kat tempat yang sama je dah la gudang ni kotor"Rungut Jun.Setiap kali buat perjumpaan mesti kat tempat kotor macam ni..siapa tak bosan doh!!
"Ada tempat lagi bagus ke dari gudang ni?"soal pyeongi pula.
"dah la..jangan mimpi kita akan dapat port lain selain gudang lama ni bersyukur je la sekurang kurangnya ada jugak tempat kita nak buat perjumpaan"Jonathan mula membebel mengalahkan mak nenek kat kampung.
"So apa kita nak buat sekarang?"Tanya Liyond yang dari tadi duduk sambil membelek majalah lama yang memeng di tungalkan di gudang itu.
"Macam biasa..kita jual barang baik punya"seraya itu rwon mengeluarkan sesuatu dari bagnya.
"wow!! banyaknya stok kau"terkejut mereka semua melihat serbuk putih yang sudah di Peking dalam bungkusan kecil.
"Kita nak jual kat mana ni?"
"Tempat Biasa C&I Club"Jawap Rwon
"Suga nak join kitorang tak?"Tanya Jonathan pada suga yang dari tadi menyepi saja.
"Malam ni aku ada hal"Jawap suga dingin.
Semua Geng Npi menganguk faham.
Memang suga tak pernah pon join dorang buat kerja keji ni..yaa mereka menyuap dadah di club Malam Dan pusat hiburan.
walau pun mereka semuanya dari golongan berada namun akibat kurang kasih sayang dari keluarga yang menyebabkan mereka berbuat demikian.
Min suga Dan Geng Npi mula berkawan sejak 3tahun lepas.Dan dah Banyak jenayah yang mereka lakukan bersama antaranya merompak mini market,Meragut Dan banyak lagi.
S
k
I
p"Yoongi kamu dari mana kenapa Malam baru balik?"Soal tuan min tanpa memandang suga Kerana matanya liat membaca akbar.
"I'm not Yonngi"
sepantas itu tuan min Terus menghalakan pandangannya memandang anaknya.Takut...yaaa dia takut kalau sudah yoongi menangalkan cermin matanya sudah pastilah wataknya akan bertukar kepada suga..Tuan min bukan takut pada suga tapi dia takut suga melakukan sesuatu yang diluar jangkaannya.
"Suga? apa yang kamu buat kali ni?"Soal tuan min Nada suaranya bergetar menahan Rasa takut di dalam dirinya.
suga langsung tidak menjawap soalan appanya malahan dia memandang wajah tuan min dengan pandangan yang sukar ditafsirkan.
suga melemparkan senyuman sinisnya sebelum berlalu meningalkan tuan min yang masih terpinga pinga di ruang tamu.
TBC😈
ok..skrang Geng NPI dah muncul...x semua cast author kaki buli yaa...Astro&Knk jee yang suka buli yoongi...Npi ni Geng suga ok^^
#Abaikan Typo
YOU ARE READING
Glasses Boy[Suga]
Mystère / Thrillerdon't judge a book by it's cover min Yoongi Dan Min Suga adalah orang yang sama.tetapi apakah perbezaan mereka? min Yoongi the glasses boy yang sentiasa di buli oleh rakan rakannya manakala Min Suga akan muncul hanya bila Yoongi tanggalkan cermin...