28

16 1 0
                                    


Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him. Don't think about him.

Fuck.

Ripped [TO BE PUBLISHED 2016]Where stories live. Discover now