Ce este dragostea adevarata?

44 2 0
                                    

Dragostea.Un subiect delicat si interesant pentru fiecare din noi.
In teorie,cu totii am auzit ca fiecare pe Pamant avem o jumatate. Tin sa va anunt ca nu e asa. Pentru ca noi, ca si oameni, ca si forma de energie alcătuim un intreg, nu o jumatate.
Teoria cu"atunci cand imi voi gasi jumatatea voi fi fericit"este iarasi fericirea vazuta ca rezultat, dupa cum spuneam feicirea nu vine din factorii exteriori, ci din noi, nu e rezultatul a ceva, este o alegere.
Societatea a facut o mare greseala.Exemplu:căsătoria.
Cunosc oameni care la inceput erau foarte grijulii si afectuosi unul cu celalalt pana dupa cativa ani.De ce? Am sa va explic in cele ce urmeaza.
Doi oamenii se simt foarte bine unul in compania celuilalt si decid sa se casatoreasca.Dupa maxim un an, nu mai au grija de propria imagine, barbatii merg acasa beti fara sa le pese de nevasta.Toate astea pentru ca atunci cand s-au casatorit au spus"eu al tau si tu a mea pe veci"asta e o mare greseala.De ce barbatul la inceput se aranja si se ducea acasa de drag? Pentru ca se gandea ca cineva i poate lua locul.Odata cu"eu al tau si tu a mea pe veci"el are o siguranta ca ea este al lui pe viata si asta i arata o siguranta.
Credem ca dragostea ne aduce fericirea.ei bine nu este asa, doi oamenii constienti si fericiți in interior ar trebui sa isi împărtășească feicirea impreuna.simplu.Iar asa o relatie nu se va termina niciodata cu depresie, cu divorțuri, cu bataie pe casa si etc:)).Astfel o relatie se va termina cu o imbratisare nu cu dusmanie.
Poate am pierdut o relatie, dar am legat o prietenie pe viata.
Pace! :))

Fericirea Si Cum O Poti AtingeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum