Hei.Astazi vom vorbi despre frici, si cat de false sunt.
Cu totii am avut cand eram mici si poate inca avem anumite frici.
Asta ne creeaza o anumita suferinta.
Dar va anunt ca fricile sunt doar in capul nostru, inca o data creierul a pus stapanire pe noi si la capitolul asta.
Ex:Esti intr-o padure noaptea si vezi un urs, stati ore intregi nemiscati tie ti-e frica de el si lui de tine, se face dimineata si observi ca ursul e de pluş.
A doua zi vi cu prietenii prin padure, la fel vedeti ursul dar tu stii ca e din pluş.Ai observat ca frica e doar in capul tau.
Asadar va propun sa va dati seama ca"ursul e de pluş"in fiecare din cazurile voastre.
Nu doar fricile provoacă suferinta, ci si unele etichete asupra unor fenomene naturale.
De mici in capul nostru s-a format ideea ca atunci cand e soare e frumos atunci cand ploua, e urat.
Nu e asa:)Atunci cand ploua, ploua si atat, iar cand e soare la fel.
Degeaba va supărati cand ploua, stati in casa si nu iesiti cu prietenii, pentru ca indiferent daca spuneti "ce urat e cand ploua"ploaia nu se va schimba.
Iar aceasta eticheta cu"e urat afara ca ploua"provoaca o anumita suferinta si o limitare pentru ca multi ar fi facut ceva in ziua aia daca era soare, o puteti face si pe ploaie, poate veti avea parte si de surprize placute, priviri totul asa cum este ci nu puneti etichete.
Intunericul.Cand este intuneric am fost obisnuiti ca apar monstrii sau multe alte chestii.Iar majoritatea filmelor de groaza sunt pe intuneric.
Sa presupunem ca mergem acasa singuri si stam intr-o padure, ne va fi frica si toate imaginile negative ne vor aparea in cap.Intunericul in sine, repet la la fel ca la ploaie, nu este rau, este întuneric si atat, putem spune ca este rau, lui nu i pasa parerea noastra :).
Asadar cand auzim de intuneric nu ne gandim ca e doar intuneric, ceva perfect normal, ci apar imaginile formate in capul nostru despre întuneric.
Totul vine din mintea noastra.
Cum am mai spus incercati sa o controlati voi pe ea ea, pentru ca se poate si invers si asta provoacă in general suferinta.
Salut :))
CITEȘTI
Fericirea Si Cum O Poti Atinge
Literatura FaktuO carte bazata pe argumente logice despre cat de aproape este fericirea de noi si cum o putem atinge daca privim obiectiv si nu lasam subiectivitatea sa puna stăpânire pe noi.