Am sa incep primul capitol cu cea mai controversată temă.
Voi vorbi despre Dumnezeu.Despre sensul vietii.
De unde venim?Cine suntem? Si incotro ne ducem?
Si multe alte intrebari.
Eu nu sunt ateu, cred in Dumnezeu dar nu in acel mos cu barba care ne judeca si cel la care trebuie sa ne rugam ca sa ajungem in asa-zis-ul rai.
Un exemplu logic:Daca eu toata viata am omorât,am facut infarctiuni si multe alte "pacate"
Din ce zice religia voi ajunge in iad.Dar daca eu am facut toate aceste rele si voi ajunge la dracu.Eu fiind ca el, ma va arde sau ne vom distra impreuna pentru ca suntem la fel?
Sa zicem ca a existat la inceput, inainte sa fie lumea..o particula,BingBangul din care am evoluat cu totii pana acum.
Sa presupunem ca acela este Dumnezeu. Iar noi suntem o parte din el.Asa cum scrie si in biblie suntem dupa chipul si asemanarea lui; suntem parte din el.
Daca el ne va arde vesnic? Nu se va arde singur? Noi fiind parte din el?
Am fost invatati de mici ca Biblia este cartea sfanta, cea mai adevărată.
Daca cautam in istorie, biblia nu a fost scrisa imediat dupa veniria lui Isus, si dupa multi ani mai tarziu.Asta inseamna ca informatiile pana sa fie scrisa au fost transmise din vorba in vorba, asta insemand ca s-a pierdut din adevar.
Din punctul meu de vedere un om foarte destept a avut ideea de a crea aceasta poveste pentru a manipula oameni in masa.
Religia in general nu e rea..ne invata sa fim mai buni..dar traim in frica o intreaga viata stiind ca e cineva deasupra noastra care ne va judeca..iar apoi ne miram ca nu avem incredere in noi si nu ne vine sa zambim in orice situatie
CITEȘTI
Fericirea Si Cum O Poti Atinge
NonfiksiO carte bazata pe argumente logice despre cat de aproape este fericirea de noi si cum o putem atinge daca privim obiectiv si nu lasam subiectivitatea sa puna stăpânire pe noi.