Trecuse un an de cand Vlad ia tras în țeapă pe cei 6000 de soldați a lui Ionut Beg. Sultanul vine cu o nouă armată de 120 de mi de războinici către Valahia pentru a o inrobi . Prezenta sultanului Mahomed pe câmpul de bătălie însemnă ștergerea de pe fața pământului si transformarea Valahiei în pasalac turcesc!
Când armata condusă de Sultan , înainta către Cetate, brusc se opri. În fața lui a zărit o pădure de tepe în care erau trași oastea lui Ionut Beg.
Văzând asta, sultanul descaleca de pe cal și da poruncă sa îi se pună covorul rugăciunilor .
- Aduceți-mi covorul rugăciuni! zise sultanul
Ei îi aduc covorul rugăciunilor. Sultanul începu împreună cu oastea sa se roage.
El spunea :
- "Oastea lui Ionut Beg! De un an atârnă acolo. Haideti sa îi dam morților ce se cuvine . Allah fie cu ei și cu noi! Să lăsăm aici pe un slujitor sa facă o slujbă de pomenire iar noi sa mergem în continuare. "
Pe când ei treceau prin pădurea de tepe, cai se sperie foarte tare și cu greu mai puteau sa îi stăpânească.
Când au ajuns în apropiere de Târgoviște, sultanul se gândea la un plan pentru al ucide pe Vlad foarte repede fără ca armata lui sa sufere . În tabăra lui Vlad din spre părțile de sud mai exact înspre mănăstire, Vlad cheamă pe cavaleri lui pentru a face planul de atac.
-Cinstiți și frați mei ! Astăzi este o zi grea și de aceea am nevoie de voi. Sultanul a intrat în Valahia și este înspre părțile de deal la Câmpulung și se îndreaptă spre noi .
Planul va fi așa :
-Amza,tu ataci tunurile cele mari împreună cu Corbea. Lupu și cu căpitanul oștilor Umilă atacați oastea care este în căutarea hranei. zise Vlad
-Inteles Măria ta!
Toți plecară dar Andrei rămăsese.
-Mie doamne ce îmi dai de facut ?
-Ție îți voi da o slujbă domnească! Tu mă vei ajuta să intru în tabăra lor nevăzut înțeles.zise Vlad
-Inteles maria ta! Zise Andrei
-Dar ai grijă de tine Măria Ta! Vrem sa vi teafăr!
Nu îți face grijă de mine Căpitane Andrei, voi fi bine . Acum pregăteșt - te mâine va fi o lupta crâncenă! Zise Vlad
În tot acest timp, sultanul face planul de atac adunândusi toți comandanții de oști pentru a hotărâ soarta lui Vlad!
- V-am chemat aici pe voi falnici mei iubiți. Astăzi, Vlad va simțirea iataganelor noastre.
-Musat, tu vei ataca plancul stâng împreună cu Elquer . Akan și Elimez atacă plancul drept, iar eu voi ataca centru. Așa îl vom prinde pe Vlad ca într-o menghină și se va închina nouă. Zise Sultanul bucuros.
În dimineața următoare, Vlad intra in sala mare a tronului unde il asteptau cavaleri lui pentru a face planul de atac și al pune la punct.
-Schimbare de planuri! De data aceasta planul e ăsta:
-Așteptăm să se facă seară și îl speriem de moarte. Iar ziua Amza si Corbea rămâneți la locurile voastre și voi Lupu și Umilă! Ați înțeles! Eu mă voi imbraca în straie turcești și am sa intru cu o armată de 120 de oameni îmbrăcați lafel și îl voi ucide pe Sultan!
CITEȘTI
Vlad Voievod Draculea Istorie Și Adevăr
FanfictionEu, Vlad Basarab, urmașul Marelui Mircea, v-am învățat sa iubiți pământul ăsta bun și frumos! Să vă bucurați de roadele lui. I-ar la nevoie să-l apărați până la moarte! Văd în fața mea oameni liberi. Ce faceți voi cu libertatea? Luptați pentru ea? E...