Vlad împreună cu cei 120 de soldați îmbracase toți straie de turc pentru a intra in tabăraă si a-l ucide pe Sultan . In fiecare seara, Vlad baga spaima in turci prin diferite moduri . Se spune ca intr-o seara copi de 12 ani, batrani si restul chinuiau animalele ca sa faca sunte de groaza si sa ii sperie pe turici .
În dimineața următoare, Amza si Corbea se pregăteau sa atace carele cu mâncare și apă ca Vlad să poată intra în oaste pentru al ucide pe Sultan!
În timp ce turci înainta cu carele cu merinde și apă,Andrei strigă pentru începerea unei mici lupte în care el încearcă să-l bage pe Vlad în tabăra.
Intrat în oaste, Vlad ajunge la tabăra turcilor spre seară. Acolo se da drept un moșneag care are de vanzare un talisman.
- Nu vrei sa cumperi talismanul? Zise Vlad
-Ce sa fac cu el ? Zise un ostaș turc
-Apara de loviturile dușmanului!
-Haha ha pleacă de aici zdrențarosule, uratule ! Nu avem nevoie de talismanul tău!
În timpul acela,Vlad se îndreaptă spre cortul Sultanului Mahomed unde vrea să-l ucidă.Ajuns lângă cort Vlad da peste un paznic care păzea cortul și când sa intre, îl sugruma pe paznic și cu un cuțit taie pânza cortului și intră în cort. Acolo îl găsește pe sultan dormind și mișcând încet îi înfige cuțitul în inimă și dă foc cortului. După ce a făcut asta, Vlad dă alarma în tabăra :
-Gheauri! Gheauri sunt îmbrăcați turcește l-au nimicit pe Sultan! Sa-i măcelărit.
În acel timp se da alarma și începe un adevărat măcel intre ei . Vlad reușește să fugă spre oaste pentru a da semnalul și îl zărește pe cei patru cavaleri ai săi .
-Îi ucideți fără milă!
-Foc ! Prima salva de tun risipește mijlocul bătăliei intre turci . A doua salvă zdrobește cai .
După asta Vlad intră ca un fulger în ei și îi nimicește pe toți. Iar ce nu știa Vlad nu stis faptul că el nu a știu că nu la omorât pe sultan și a omorât un slujitor de al lui .
-Am stat la Constantinopol,la Schea și inima mea nu a bătut așa de tare și azi noapte era sa mor în mijlocul vostru ! Nenorociților! Urlă sultanul pe ei
În dimineața următoare, Vlad adună toată oastea pentru ai spune ca la ucis pe sultan dar un soldat îi spune ca trăiește.
-Sa sfârșit ! Astăzi sultanul nu o sa ne mai deranjeze! Eu l-am ucis cu mana mea !
În acel moment toți se bucură și rup hainele cu care Vlad este deghizat în turc și calcă pe ele . Dar această bucurie este brusc oprită de vestea pe care o aduce unul dintre soldați.
-Mahomed trăiește! L-am văzut cu ochii mei! Zise soldatul
În acel moment Vlad se întristează și se retrage spre o prăpastie unde sta și se gândește dar Andrei vine lângă el și îl întreabă:
-Ce s-a întâmplat Măria ta ?zise Andrei -Stau și mă gândesc Cum se poate sa îmi scape din mână.
-Acum voi lăsa tara cu adevărat libera. Tot ce a fost rău în transa am luat asupra mea! Sa ne întoarcem spre cetate.
CITEȘTI
Vlad Voievod Draculea Istorie Și Adevăr
FanficEu, Vlad Basarab, urmașul Marelui Mircea, v-am învățat sa iubiți pământul ăsta bun și frumos! Să vă bucurați de roadele lui. I-ar la nevoie să-l apărați până la moarte! Văd în fața mea oameni liberi. Ce faceți voi cu libertatea? Luptați pentru ea? E...