Στο κολέγιο...

132 38 0
                                    

Η επόμενη μέρα ήταν αρκετά σκληρη για μένα αφού όλοι με θεωρούν πλέον τρελή .Εκεί στην ώρα του μαθήματος άρχισαν να ανοιγοκλείνουν τα φώτα η πόρτα ετριζε όλη την ώρα κι οι φωνές γινόντουσαν ακόμα πιο έντονες, σε Μια στιγμή τα φώτα έκλεισαν κι ο καθηγητής είχε πάει να φωνάξει κάποιον δεν μας είπε κι πολλά,όλοι είχαμε πανικοβληθεί κι κάποια κορίτσια φωνάζανε Εγώ προσπαθούσα να βγω από την  αίθουσα κι τελικά τα κατάφερα,πήγα στις τουαλέτες κι βρήκα τον καθηγητή με αίματα τότε ένιωσα μια ανατριχίλα είχαν μουδιασει τα πόδια μου κι ήμουν έτοιμη να κλάψω ομως δεν υπέκυψα βγήκα από τις τουαλέτες κι ανεβηκα στο πάνω οροφο για να βρω βοήθεια αλλά δεν ήταν κανεις ολα ήταν  σκοτεινά κι έκανε αρκετή ψύχρα,ένα γκρίζο κλίμα επικρατούσε κι εγώ είχα τρομάξει παρά πολύ πιστευα πώς τώρα θα ερχόταν το τέλος μου που να ήξερα ότι θα γινότανε κάτι τέτοιο , κατέβηκα στο κάτω όροφο για να δω τι γίνετε κι είδα πως όλοι ήταν.ήρεμοι έτσι ξαφνικά οπότε σκέφτηκα να μην τους ταραξω Όμως είχα μια περιέργεια κι ξαναανεβηκα πανω γα να βρω έστω κι ένα στοιχείο,έψαχνα παντού κι τελικά βρήκα ένα.σημείωμα καρφωμένο στην πόρτα του ασανσέρ με αίμα που έγραφε "σε λειτουργεια" κι έτσι πάτησα το κουμπί για να ανοίξει Όμως δεν άνοιξε όταν κατέβηκα στον κάτω όροφο άκουσα ένα κορίτσι να τσιρίζει τότε γύρισα να δω τι εγινε κι αντίκρισα την καθαρίστρια ΜΑΣ νεκρή μέσα στο α νσανσερ τότε χωρίς δεύτερη σκέψη έτρεξα προσ το μέρος του κοριτσιού την αγκάλιασα κι της είπα πως όλα θα πάνε καλά μέχρι που ένας με είπε.Πώς έλειπε ένα.παιδί κι εγώ είπα να χωριστουμε για να.ψάξουμε μήπως κι βρούμε αυτόν που έλειπε κι έτσι έγινε ψάχναμε κι ψάχναμε πιστεύαμε πως δεν υπήρχε τρόπος να τον βρούμε ,είχαμε φτάσει στο υπόγειο Δεν υπήρχε καθόλου φως κι βλέπαμε με το.ζόρι ο ένας τον άλλον,άνοιξα την πόρτα από το υπόγειο κι μπήκαμε Εγώ κι η ομάδα μου είδαμε όλα τα πράγματα άνω κατω κι υπήρχε κάτι σαν ένα ύφασμα που κάλυπτε τον τοίχο τότε το τράβηξα κι είδαμε πως έγραφε με αίμα "θα έρθει κι η σειρά σας" είχαμε όλοι χεστει πανω μας ακόμα κι τα αγόρια είχανε τρομάξει που το παίζανε κι μάγκες ,φύγαμε από το υπόγειο κι ψάχναμε να βρούμε τους άλλους ήμασταν περίπου στα 12 άτομα όλοι μαζί οπότε δεν ήταν δύσκολο να τους βρούμε,ειχε περάσει μισή ώρα που τους ψάχναμε κι Μόλις φτάσαμε στην πόρτα της αίθουσας μας ακούσαμε κάτι τσιριδες από το εσωτερικό της τότε άνοιξα την πόρτα κι είδαμε κάποιους να είναι κρεμασμένοι στο ταβάνι κι άλλους να είναι νεκροί στο πάτωμα όταν πλησιάσαμε τους νεκρούς είδαμε πως στα χέρια τους ήταν χαραγμένο το γράμμα Λ γύρισα να πω στην ομάδα Μου πως πρέπει να φυγουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε αλλά έλειπαν ήταν λες κι είχαν εξαφανιστεί,πανικοβληθηκα κι άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα, έτρεχα από εδώ κι από εκεί μη ξέροντας τι να κάνω πήρα τηλέφωνο την taylor αλλά δεν το σήκωνε κι ανέβηκα ξανά πάνω σκέφτηκα πως αν άνοιγα το παράθυρο θα μπορούσα να απόδραση αφού οι πόρτες ήταν όλες κλειδωμένες . Δεν υπήρχε τρόπος διαφυγής .

Ο Φανταστικός μου Φίλος....Donde viven las historias. Descúbrelo ahora