Στο μπαρ...

228 41 0
                                    

Όταν φτασαμε στο μπαρ είχε ήδη αρκετό κόσμο κάποιοι χορεύανε ,πίνανε και άλλοι καθόντουσαν με το ζευγάρι τους. Εγώ δεν είμαι τύπος που πάει σε τέτοια μέρη αλλά είπα να κάνω την χάρη στις φίλες μου κι ήρθα, η taylor δεν έχασε χρόνο κι ανέβηκε στην πίστα με την μια η victoria πήγε με την taylor κι άρχισαν να χορεύουν μαζί , μετά από λίγα λεπτά η victoria με είπε να έρθω κι εγώ στην πίστα κι φυσικά της είπα όχι αλλά έκανε puppy face για να την λυπηθω κι στο τέλος τα κατάφερε κι με έπεισε να ανεβώ κι εγώ μαζί τους ,χορεύαμε αρκετή ώρα κι μετά εγώ κι η victoria σταματήσαμε για να πάρουμε κάτι να πιούμε, εγώ πήρα ένα ουίσκι κι η victoria πήρε μια βότκα ήπιαμε κι αρχίσαμε να μιλάμε για διάφορα θέματα εγώ όμως δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ διότι είχα την αίσθηση πως κάποιος με κοιτούσε γύρισα να δω ποιος μπορεί να είναι κι είδα ένα αγόρι με κάτι τελεία καταπράσινα μάτια να με κοιτάνε επίμονα ήταν ένα ψηλό αγόρι με μακριά μαλλιά που κατέληγαν σε κάτι τελείες μπούκλες ,έτσι λοιπόν που τον χάζευα με σκούντηξε η victoria κι με είπε πως πάει τουαλέτα κι της είπα να μη να αργήσει πολύ γιατί έπρεπε να γυρίσουμε σπίτι κι μου απάντησε με ένα ok . Είχαν περάσει περίπου 20 λεπτά κι η victoria δεν είχε γυρίσει ακόμη κι πήγα να δω τι κάνει κι αργεί τόσο πολύ όμως όταν έφτασα στις τουαλέτες είδα πως όλες οι πόρτες ήταν σπασμένες υπήρχαν αίματα στο πάτωμα κι σπασμένα γυαλιά,τρόμαξα κι άρχισα να ψάχνω την victoria σε όλο το κλαμπ όμως δεν ήταν πουθενά έτσι πήγα να βρω την taylor κι έλειπε κι εκεινη πανικοβληθηκα κι άρχισα να τρέμω ολόκληρη αν και ήξερα πως αυτές είναι ικανές να μου κάνουν μαι τέτοια φάρσα άλλα το ένστικτο μου έλεγε πως κινδύνευαν έτσι βγήκα έξω από το κλαμπ για να δω άμα είναι κάπου εκεί ,όταν  τις έψαχνα άκουσα κάτι κραυγές από ένα στενάκι κι έτρεξα σαν την τρελή τότε είδα την victoria να προσπαθεί να ελευθερωθεί από τα χεριά του άντρα που την κρατούσε πολύ σφιχτά για να μην το σκάσει κι η taylor με είδε κι άρχισε να φωναζει το όνομα μου εγώ αμέσως άρχισα να τρέχω προς το μέρος της για να της βοηθήσω όμως έτσι όπως έτρεχα ενιωσα ένα οξύ πόνο στην πλάτη μου κι έπεσα κάτω στο κρύο τσιμεντένιο πάτωμα αν κι πονουσα μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου κι αντίκρισα 5 άντρες ντυμένοι με μαυρα ρούχα να προσπαθούν να απαγάγουν τις φίλες μου αυτό που με νευριάζε ήταν ότι όσο κι αν ήθελα να πάω να τις βοηθήσω δεν μπορουσα κι όταν βρήκα τις δυνάμεις μου κι σηκώθηκα οι δράστες είχαν ήδη φύγει με το αυτοκίνητο τους,εγώ άρχισα να τρέχω κι να ακολουθώ το αυτοκίνητό τους για κακή μου τύχη όμως τους έχασα κι αρχισα να πηγαίνω όπου να ναι εψαχνα κι εψαχνα επί ώρες ώσπου ο δρόμος μου με έβγαλε μπροστά από ένα μεγάλο διώροφο σπίτι που έμοιαζε σαν βίλα, αποφάσισα να μπω μέσα στο σπίτι για να ρίξω μαι ματιά το μυαλό μου μου έλεγε να μην μπω αλλά η καρδιά μου λεγε εντελώς το αντίθετο .

Ο Φανταστικός μου Φίλος....Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora