~4~

1.3K 181 5
                                    


  "Na tebe se nikdy nedá zapomenout, i když si to člověk ze všech sil přeje, Rory." zavrčel Louis, když se mu pomalu vraceli špatné vzpomínky.  

"Vy se znáte?" zeptala se překvapeně Ashley a projížděla pohledem ze dvou mladíků, kteří se propalovali pohledy.

"Dalo by se to, tak říct." Louis si založil ruce a ublíženě se podíval na Harryho, který na ně nechápavě zíral. Louis vůbec nedokázal pochopit, že se s někým takovým vůbec jeho starý kamarád zahazuje.

"Spíš staří známý." ušklíbl se Rory a také se podíval na Harryho a přál si, aby Harry toho modrookého bruneta poslal pryč, když viděl, že nechce, aby tu byl. Ani jeden si už nepřál být ve své blízkosti.

"Louisi?" zamračil se Harry a ignoroval Roryho naštvaný pohled, kterým ho obdařil, když ho nezajímal. "Podáš mi prosím vysvětlení?"

"Pamatuješ na toho kluka, o kterém jsem mluvil, že mě nikdy nenechal na pokoji a pak mi vyhrožoval?" Louis kývnul k Rorymu a ten jen pokroutil se smíchem hlavou, ale Harry věřil Louisovi.

"Děláš si prdel, Rory?!" vyštěkl Harry svým chraplavým hlasem na svého kamaráda, který jen vytřeštil oči a kmital pohledem mezi dvěma chlapci. Vůbec nechápal, co se tu teď stalo a že Harry opravdu věří tomu malému usmrkanci. Ashton a Ashley se vzdálili, ale pořád situaci sledovali, aby ji pro případ udrželi pod kontrolou.

"Co?" zasmál se nakonec hnědooký a vstal, aby byl ve stejné výšce jako Harry. Podíval se na Louise, který tam seděl jako opařený. "Ten skrček něco řekne a ty mu to hned uvěříš? Uvědom si, jak dlouho znáš mě a jak dlouho znáš jeho! Sotva sem přijde a ty už na mě křičíš? Jako myslíš, že za všechno můžu já?" uchechtnul se a znovu sjel pohledem modrookého bruneta. "Jen mi pověz jestli už ti Louis řekl to své malé tajemství?" Rory si všimnul nechápavého pohledu, který Harry nasadil a to mu stačilo. "Jasně, že ne. Jsem snad jediná osoba v jeho okolí, která o tom ví a to jen, protože jsem všímavý. Ty jakožto jsi býval jeho nejlepší kámoš a byl jsi s ním denně sis toho nikdy nevšimnul, ale já na to přišel hned a snažil jsem se Louisovi pomoc, ale on mě odmítal."

"A když jsem tvou pomoc opravdu potřeboval, tak si mi doporučil dvacet prášku na spaní, po kterých bych se nikdy neprobudil!" vykřikl Louis a skoro celá jídelna se otočila jejich směrem. Po modroočkových tvářích steklo pár slz, když se díval na Roryho a Rory na něj. Harryho hlas, který šeptem opakoval slovo 'co', ale nebyl slyšet dost dobře přes šum, který se spustil v jídelně. Louis chtěl znovu něco říct, ale cítil jak se jeho pusa pomalu začala plnit krví a společně s tím začala téct i krev z jeho nosu. Zakryl si ústa rukama, jako kdyby mu do pusy někdo viděl a rozhlédl se okolo sebe.

Harry na Louise chtěl promluvit, ale když si všimnul ruky na jeho ústech, tak ho napadlo, že chce chlapec zvracet, avšak si nevšimnul krvavého nosu a tak mlčel. Jen Rory pochopil, usmál se na Louise, chytil ho za loket a vláčel mezi lidma na toalety. S Harrym, Ashtonem a Ashley v patách.

"Dělej vypláchni si tu pusu." nařídil Rory Louisovi, když zastavili v umývárnách před umyvadlem. Louis si okamžitě z nechutí začal vyplachovat ústa od krve, které přibývalo víc a víc. Hnědooký chlapec mezitím vzal z kabinek roličku toaleťáku se kterou čekal, aby se mohl Louis zbavit krve, kterou měl z nosu.

"Co se-"

"Vypadni ven, Harolde!" vykřikl Rory a zastoupil dveře. "Vůbec nemysli na to, že by si sem chodil."

"Co se děje?" zavolal Harry zpoza dveří do kterých několikrát uhodil. Bál se o svého kamaráda, kterého měl vždycky rád, ale možná víc než jako kamaráda.

"Louisovi jen teče krev z nosu, nic to není. Vím, že ti vadí krev, tak radši zůstaň venku." oznámil Rory, ale to nevěděl, že se Harryho strach se ztrojnásobil, protože už ráno Louisovi tekla krev a teď znovu? To není normální.

"Otevři ty posraný dveře, nebo je vyrazím!" Harry nakopl dveře, až se celé zatřásly. Louis na Roryho kývnul a ten schovívavě odstoupil od dveří, které se následně rozletěly a dovnitř vběhl kudrnáč. Rory, Ashton i Ashley se vytratili pryč a nechali ty dva samotné.


Another Broken Heart || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat