Už to byly tři dny, kdy nebyl Louis ve škole a Harry se o něj opravdu bál. Bolela ho slova, které mu mladší chlapec řekl, ale podvědomě tušil, že byla myšlena jinak, ale sám sobě to nechtěl přiznat. Všichni kolem poznali, že ho něco trápí a on se jim chtěl svěřit, ale stejně mlčel.
Dvojčata se ho snažila jak koliv rozveselit, ale Harry je většinu času ignoroval a jen měl opřenou hlavu o svoje dlaně a díval se do neznáma. Ještě před chvílí byl šťatsný, protože se Louis vrátil a teď mu dokázal znovu nalomit srdce a to pouze za jeden den. Byl to nový rekord v jeho životě.
Na jeho tváři se objevil úsměv až ve čtvrtý den, kdy po zvonění vešel do třídy bledý Louis a bez jediného pohledu na kohokoliv, se posadil do prázdné lavice na opačné straně od Harryho. Rozhodně Harryho přitom nepíchlo u srdce, vůbec ne.
Dostal povzbudivé stisknutí od svého spolusedícího, Ashtona, který jako jediný viděl v Harryho očích tu lásku k modrookýmu chlapci. Rory se o to nezajímal a Ashley byla až moc uzavřená ve svém životě, kde řešila své problémy, že nepotřebovala řešit i problémy svých kamarádů.
"Jsem v pohodě." řekl Harry kamarádovi a spustil pohled z bruneta, který nehybně seděl na svém novém místě a hypnotizoval učebnici.
"Nevypadáš tak." povzdechl si Ashton, který si upravoval svojí červenou bandanu a nenápadně sledoval Harryho posmutnělý výraz.
"Nevím proč o toho kluka, tak stojím." kudrnáč si položil hlavu na lavici, tak aby viděl na svého dobrého kamaráda, který ho podržel ve všech situacích a dokonce na sebe převzal hodně Harryho přůšvihů, které nebyly jen tak. "Ale uvědomuju si, že je to jediný člověk, který mě v dětství držel nad vodou, abych se neutopil a pak jsem se na něm stal závislí. Nikdy jsem si pořádně neuvědomil, co pro mě znamená dokud mi nezmizel ze života a teď když se vrátil, tak mám pocit jako kdyby se vrátila i část mého srdce, kterou ukradnul. Mám pocit jako kdybych ho potřeboval mít zpět ve svém životě, i kdybych měl zničit všechno co jsem za tu dobu vybudoval."
"Je to první kluk do kterého ses zamiloval, tak co si potom myslíš?" zkusil to Ashton a okusil jedovatost z Harryho očí. Pochvíli se vrátila Harryho normální zelené, když si povzdechl a pousmál se.
"Jak jsi na to přišel?" zeptal se nakonec zvědavě, protože si nemyslel, že by byl zase tak průhledný, ale Ashton byl velice všímavý chlapec, takže se ani nedivil.
"Uvědomil jsem si to už dávno, když si o něm pořád mluvil a taky si pamatuju, když tu ještě bydlel, jak jsi se na něj díval a taky jak on se díval na tebe. Upřímně? Sledoval jsem vás často, protože jste mi byli sympatičtí a chtěl jsem vás za kamarády, ale nikdy jsem se neodvážil dostat se mezi vás, protože to vy jste měli takový svůj malý svět a o nic jiného jste neměli zájem." Ashtonův úsměv nabral na síle, když viděl, že se i Harry usmál. "Jen nechápu, co se stalo. Proč se najednou ignorujete."
"Uhm, prostě to není ten stejný kluk, který byl součástí celého, mého života. Je z něj někdo jiný." pokrčil kudrnáč rameny. Nezajímala ho učitelka chemie, která se snažila 'tupým gorilám' vysvětlit vyčíslování rovnic, i když jí všichni ignorovali. "Doufal jsem, že to bude stejný jako kdysi, ale teď vím, že nebude." Harryho smaragdy se otočily k Louisovi, který měl položenou hlavu na lavici a vypadal, že spí.
"Co ti přesně vůbec řekl?" ozval se za nima hlas Roryho a Harry se překvapeně otočil. Rory i Ashley je celou dobu poslouchali.
"Něco v tom smyslu, že se sem neměl vracet, kvůli mě." řekl Harry spěšně a zkontroloval učitelku, která psala na tabuli. "A pak prostě utekl."
Rory se podíval na Louise a trvalo mu nějakou chvíli než vrátil pohled zpět na Harryho, jeho oči trochu výraznější; rozšířenýma zorničkama než předtím. "Kluci...?" zašeptal potichu a potom se znovu podíval na Louise. "Myslím, že-" nemusel svá slova doříct, protože to Harrymu ihned došlo, když vytřelil ze svého místa a doběhl k Louisovi, který ležel nehybně na své lavici.
ČTEŠ
Another Broken Heart || Larry ✔
Fanfiction"Za jednu minutu člověk pozná, zda se mu někdo líbí, za hodinu pozná, zda by jej dokázal mít rád či milovat a za jeden den zjistí, jestli by s tou osobou dokázal strávit celý život... ale poté trvá celý život než na tu osobu zapomene."-Honoré De Bal...