Shawn Peter Raul Mendes

2.3K 133 50
                                    

A második férjem, vagy a hármem egyik tagja. Ezen még elkell gondolkodnom.

Kanadába, Torontó egyik külvárosába: Pickering-be született 1998. 08. 08-án. Valami azt súgja,hogy a 8-as lehet a szerencse száma.
Portugál felmenőkkel rendelkezik.
Édesapját Manuel-nek, anyját Karen-nek hívják.

Egy kis húga van, Aaliyha Mendes. Tizenhárom éves, hokizik,mint a szeretett bátyuskája. Shawn 13 éves korában kezdte a sportot.

Peter énekes és dalszerzőként van szerződetve az Island Records kiadónál.
Eddig két albuma jelent meg Handwritten és The Shawn Mendes EP címen. Csodálatos dalai:
-Stitches
-I Know What You Did Last Summer
-Something Big
-Life Of The Party
-Never Be Alone
-Beleive
-Aftertaste
-Show You
-A Little Too Much
-Kid In Love
-The Weigth
-Imagination
-I Don't Ever Know You Name
-Act Like You Love Me
-This Is What It Takes
-Runnig low
-Air
-Bring it Back
-String
-One Of Those Nights
-Memorise
-Crazy
-Lost
-Don't Want Your Love
-Add It Up (The100)
-Treat you better
Kezdetben youtube-ra töltött fel zenész/énekes videókat amivel később elérte a kívánt figyelmet.Majd, mint, tudjátok csatlakozott a magcon-hoz.
Idén jelölték és a díjt is vitte a Kids Choice Awards-on, az év felfedezetje kategóriába.

Most világkörüli turnéján van #ShawnMendesworldtour, és ha jól tudom a napokba Oslóba adott koncertett. Sajnos hazánkba nem látogat el,és a legközelebbi koncertje is Olaszországba kerül megrendezésre. Még a turnéval kapcsolatba annyi infóval tudok szolgálni,hogy vele tart jó barátja Geroff Warbutton és természetesen a menedzsere Tom.

Szigorúan az előadó társa Camilla Cabello, a Fifth Harmony tagja. Raul vele adja elő az I Know What You Did Last Summer című művét. Töb pletyka is kering miszerint ők egy párt alkotnak. Ezt eddig mind a két fél tagadja, halkan megjegyezném,hogy remélem a pletyka csak pletyka és nincs valóság alapja.

És eljött a nap amit (nem) mindenki várt. Shawn Peter Raul Mendes-nek meg van az első igazi tetoválása.

Aaliyha Mendes

_________________

Magcon Guidebook {HUN}Where stories live. Discover now