Q&A plusz kis infó

146 31 19
                                    

Nem kell megijedni nem velem kapcsolatos Q&A, sőt még az infónak sincs köze hozzám. A mai rész központjába a fiúk lesznek.

Először is RsSissiMendes - nek köszönhetem, hogy megmutatta ezt a  egy tök jó és szerintem hasznos twitter oldalt az IlluminateQandA .Ennek az oldalnak köszönhetően még többet tudhatunk meg Shawn-ról,mivel a turnéja keretein belül kérdéseket tettek fel neki.

"-Melyik a kedvenc feldolgozásod?

Shawn: - Imádom az 1D covert. "

"-Melyik a kedvenc dalod amit valaha írtál?

S-Talán a Riun és a Three Empty Words"

"-Jéghoki vagy foci?

S: - Hoki.

-Dave Reid vagy Wayne Gretzky?

S: -Wayne Gretzky.

-John Mayer vagy Santana?

S: - John Mayer."

"-Ha bármilyen nyelven beszélhetnék,akkor melyik lenne az?

S: -Szeretnék tudni Japánul."

"-Legőrültebb rajongókkal kapcsolatos tapasztalat?

S: Ma (London, 2 nap) több rajongó volt a szállodám előtt,mint egész életembe.Több,mint 600 ember."

"-Mi a kedvenc számod?

S: -Általánosságban?

-Igen.

S: -Képtelen vagyok csak egy dalt választani.

"-Sok időbe telik egy dal megírása?

S: -Hold on sokáig tartott."

Mára ennyi az QandA-ból,de ha tetszik akkor később még számíthattok a folytatáshoz.

Most pedig következzen pár apró kis hír.

Jack Johnson frizurát váltott és lenyíratta a haját. Nekem nagyon furcsa,kell egy kis idő,hogy megtudjam szokni.Nektek mi a véleményetek?

A másik pedig,hogy megtudhattuk ,hogy Matt az európai turnéja során mely országokba megy el.Hát Magyarországot kihagyja,de még Ausztriát is. :(



____
Mivel mostanában inkább Shawn-ról hallhatatok itt, kit hiányoltok nagyon? Kiről legyen a következő rész?

Magcon Guidebook {HUN}Where stories live. Discover now