Az elfeledettek

1.2K 55 2
                                    

Sok olyan személy van aki helyet kapott a magcon-ba akár csak egy koncert erejéig, de nem kaptak nagy reflektor fényt. Most ilyen emberek nevét sorolnám fel.

-Bart Bordeon. Ő a mai napig össze tarja a csapatot, de mégis ki ő? Ahogy saját maga fogalmazta a teremtő, vagyis a menedzserük.

-Road Trip. Ők egy feltöregvő fiú banda angliában. A csapatot négy ifjú alkotja Andy, Rye, Brooklyn és Mikey.

-Logan Contino

Dustyn Carpenter. A neve már árulkodó tényező. A jó öreg Aareon bátyuskája.

-Caleb Martin
- Ashel Wilson
- Jack Baran. 19 éve, január 13-án, Amerikába született. You tube-on vált ismertté. A csatornáját thatsojakc néven találhatjátok meg.

-Micheal Martin
-Colby James
- Matthew Sherrill. Alabamai gyermek, 1999.10. 5-től.
Instagram-on, you tube-on majd vine-on vált egyre híresebbé. Egy kis húga van, Mckinsey.

-Sam Pottorf. Még a legelső magcon szériában találkozhattink vele. 20 éve boldogít minket pontosan 1995. 10. 19. óta.
Félig arab származású, de Kaliforniában látta meg a napvilágot.
Három testvére van, Levi, Mi és Cloe.
Tagja voltva our2ndlife nevű you tube csoportnak.

-Harvey Catwell

- Joey Birlen

Énekes pacsirták.
Többször agattam ezt a jelzölt több emberre. Ezt az énekes tagokra értettem, de a napokba gondolkodtam. Ki jött Aaron saját száma. Már van Jacobnak is. Sőt Carternek és Cameronnak is. Vagyis ennnyiből ezt a jelzőt az összes tagra rá akadhatnám, de én személy szerint csak pár embert érzek pacsirtának. Shawn-t, Jack-et és Jack-et. Ettől függetlenül rajtuk fogom hagyni ezt a becenevet.
(És ezt utólag vissza olvasva egyáltalán nem tudom miért írtam le ezt a dalos pacsirta pontosítást.)

_________________

Magcon Guidebook {HUN}Where stories live. Discover now