Következzenek az a gyermek, akit egyszerűen elfelejtettem. Hát,igen. DE! Kértek, hogy írjak róla és itt is lenne.
Kanadában, Toronto-ba született, 2003. Január 24-én.
Egy öt évvel idősebb nővére van, Darina. Es egy Húga, Laruen.
YouTube -on fedezhettük fel. Legelőször nővérévvel indított egy csatornák, majd később egy saját csatornát is létre hozott. Ahol eleinte cover-eket majd saját dalt is feltöltött.
Cover-ek és saját dalok
▪NO Time
▪These Arms of Mine
▪One of These Days
▪Sooner of Later
▪Completely
▪ I Wish It Was Me
▪Why
▪Once Dance Just Won't Do
▪Hooked on You
▪Again
▪Higher and Higher
▪What Do You Man
▪Keep You Arms Around Me
▪Let Go
▪My funny way
▪Where have You been
▪StitchesÉs eddig egy albuma jelent meg Something for You néven.
#Díj8
És a napokban kaptam egy díjat a kedvenc íromtól. Igen rólad beszélek bananascent
Mivel ez egy laza dîjnak szàntad csak válaszolnék a kérdésekre 😀
1. Ki/mi kèpviseli számodra a gonoszság megtestesitője?
Sapkàs és a fekete hajú gyermek.😀😁😱
2. Ha olvastál ki volt a kedvenc szereplőd és miért?
Mindenkit imádtam, de ha kü kell emelnem valakit akkor az Àron lenne. Imádtam a humorát és a vége felé még azt is szerettem valahogyan ahogy megmutatta a másik oldalát ès.... Huu túl jól írsz3. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod?
Amit a barátnőimmel költünk. Mèg nincsen kész (el se keztük,de csak lesz) de biztosan borzalmas lesz 😂😁😱4. Használsz asztali lámpát?
Régebben igen, de most az ablakon jön be a fényesség vaagy jöhet a Nagy lámpa.5. Inkább papîra Vagy számítógépre irsz?
Papír ✋👍Ès hát gyermekeim mivel rájöttem szeretek kérdésekre válaszolni 😂 és vészesen közeledünk a 20 000 megtekintéshez arra gondoltam, hogy kérdezhetnètemk tőlem bármiről. És ha sok kérdés össze gyűlik, külön posztban választ kaptok rá.
ESTÁS LEYENDO
Magcon Guidebook {HUN}
De TodoHa nem ismered a magcon boys-t, vagy csak még több dolgot szeretenél megtudni róluk. Esetleg már fangirl vagy. Na akkor nézz be hozzám. Jó olvasasást! Meet And Greet Convetion Ha benéztél hozzám kérlek,hagyj nyomot magad után. Nagyon szépen köszönö...