Először is tudom,hogy mostanában csak ilyen chalandzsek (tuuuul jó az angolom 😂) voltak, dee szertem őket csinálni és na!
De készülődik egy olyan magconos bejegyzés is!😊A díjat NomiRcz2 köszönhetem! Nadzzson köszönöm 😂
Igaz lehet nem erre a könyvemre kaptam. 😁 Majd kérlek írd meg kommentbe,hogy erre adtad a díjat vagy az Observation-ra ⬇⬇⬇(utálom leírni a szabályok, de hát ne legyetek tudatlanok kis kelkáposztáim)
10 tény
1. Tegnap segway-eztem életmbe először! És hát vagy két percig, de jó volt.C sak úgy remeget a lábam, hogy nem tudtam rendesen menni. Meg szegény gyerekeknek (akié a segway, segített használni) még a vérkeringését is elszorítottam.
Mert hát valamibe azért kellett kapaszkodnom! :D2. " Oh Cecilia you breakig my heart you shaking..."
3. Szeptember 8😍😍😍😍😘😜
4. Szervezkedős típus vagyok.
5. Leeeeeesz Shawn Mendes koncert Bécsbe és Viennábaaaa!!!!!
6. Ma finom volt az ebéd! 😁
7. Tesin a ruhatárba kellet öltöznunk, mert felújítás van😞 De ez még jobb, mert volt,olyan, hogy a fiúknak a lelátón kellett.
8. Ropit eszek.
9. Az első sorba ültettek.
10. Nem tudok bukfencelni 😭
KKérdések :
1. Kék vagy piros haj?
Kék! De szerintem akkor is csak a hajam véget, ombree stílusba.
2. Szemszín?
Barna.
3. Pokékon go-zol?
Nooo. Jó játéknam tartom,de nem.
4. Ismered Sabrina Carpentert?
Igen.
5. Kedvenc szám?
Várj, most hogy érted? Szám -szám az 5,13, 10. Zene számba pedig perpillanat Shawn Mendes Mercy
6. Milyen hosszú a hajad?
Vállig erő, de még növeszteni szeretném.
7. Facebook vagy insta?
Régebben az instagrammot mondtam volna,de most már mindkettőt megnézem naponta.
8. Kedvenc fiú név?
JÓSKA- PISTA förevör
9. Kukorica?
Ha megfozod nekem😏😀
10. Lol?
Toplistás szerelem. Igen, akkora könyvmoly vagyok,hogy először a könyvsorozat urgik be.😀És most igazából most jönne a jelöltek. Deeee inkább beszélnék egy picit
Happy Birthday to you, Cameron a férjem!
Ma ezt a roppant rímelő dalt énekelgetem a suliba.
Igen, emberek eljött a nap, Cameron Alexander Dallas betöltőtte a 22. életévét.
Huuu, ennyi évesen rengeteg dolgot elért ezt be kell valanunk.
És nagyszerű ember, és és igen. Most nem tudom össze szedni a gondolataimat.
YOU ARE READING
Magcon Guidebook {HUN}
RandomHa nem ismered a magcon boys-t, vagy csak még több dolgot szeretenél megtudni róluk. Esetleg már fangirl vagy. Na akkor nézz be hozzám. Jó olvasasást! Meet And Greet Convetion Ha benéztél hozzám kérlek,hagyj nyomot magad után. Nagyon szépen köszönö...