2.

79 3 0
                                    

Včera jsem přišla domů asi o půlnoci, taky jsem dostala od rodičů sprda, ale stálo to za to. 

Domů mě šel vyprovodit Shawn a Nash. Tak nějak mi ruplo v bedně a žvanila jsem tam nesmysly, ale Nash už je zvyklý. Jenom Shawn na mě koukal jako na blázna.

Je ráno a za chvíli jsem pozvaná zase od kluků k nim domů. Jsou prázdniny a já nic moc na práci nemam, jenom samá nuda v posteli. Tak jsem si řekla, že je na čase najít si nějaký nový přátele a ty jsem teď našla takže snima hodlám trávit celý prázdniny. Jojo mě se už jen tak nezbaví.

Dala jsem si krátkou sprchu, oblíkla se do kraťasů a tílka, protože venku je až nepříjemně vedro, dala řasenku a za chvíli přijel Nash.

Cesta trvala asi 15 minut.

,,Tak co, jak se ti včera líbili kluci?'' zeptal se mě Nash.

,,Jo, moc ráda jsem je poznala''

,,A líbí se ti někdo z nich?''

,,O tom jsem zatim moc nepřemýšlela'' odpověděla jsem, ale v duchu si říkala: Možná že Shawn...

Zastavili jsme před obrovským barákem, kde bylo napsáno ''Magcon House''.

Nash mi otevřel dveře, tak jsem vešla a všichni byli povalení u televize.

,,To je mi uvítání.'' řekla jsem a začla se smát.

,,Jé ahoj Lydie!'' řekl Aaron, když odtrhl oči od televize.

,,Na co se koukáte?''

,Na nějakou kravinu...Jaký je tvůj oblíbený film?'' zeptal se mě Cam a já hned věděla odpověď.

,,Hunger games!'' vyjekla jsem.

,,Fajn tak to přepnem, kluci. Nechceme přeci, aby se nám tu host nudil. Jinak tohle je Taylor''

,,Ahoj'' řekla jsem s úsměvem na tváři.

,,Ahoj, konečně tě rád poznávám. Jinak mi můžeš říkat Tay'' 

,,Tak fajn'' odpověděla jsem a šla si sednout na gauč, kde už pro mě bylo udělaný místo, hned vedle Shawna.

Shawn: Už si ze včerejška zestřízlivěla? 

řekl s úsměvem od ucha k uchu. Bože ten jeho úsměv...

Já: Hele jo...já mám někdy takovýhle nálady a nemůžu to ovládat. Prostě to na mě nějak příjde.

Shawn: Mě to nevadilo, mám rád potrhlý holky.

Jen jsem se lehce zasmála a v duchu si řekla: Vážně tohle řekl?!

Potom už mezi náma bylo ticho, jak ten film byl napínavý když najednou se mě zeptal...


Děkuju za přečtení dalšího dílu, doufám, že se vám tento díl líbil a těšte se na další...

Jinak oplácím follow.


Desicion|Shawn MendesKde žijí příběhy. Začni objevovat