8.

51 5 3
                                    

*Po 3 měsících*

Nemůžu na něj přestat myslet... 

Jak by to taky šlo...

Už by měl přijet...

Tak kde je?!

Chybí mi...

Už to jsou 3 měsíce. A on vůbec nepíše.

Za ten čas jsme si psali jen 5x. Jo, je to málo.

Každý den trávím s klukama, aby jsem aspoň trochu měla pocit , že jsem s ním.

Aspoň někdy myslím na něco jiného než jenom na něj.

Dneska jdeme na pouť, která tady jednou za čas vždycky je, ale vůbec se mě tam nechce.

No co už, kluci by mě tak i tak přemluvili.

Probudila jsem se ze svých snů o Shawnovi, a šla se rovnou strojit, protože mě Cameron, Nash a Aaron berou ještě na oběd.

Hodila jsem na sebe volný tílko a kraťasy a vyšla jsem. A asi jsem zapomněla říct, že už začali PRÁZDNINY. A my jsme se Shawnem měli tolik toho v plánu.

*NA OBĚDĚ*

,,Ahoj Lyd!''(takhle mi teďka říkaj)

,,Čau Lyd...''

,,Čau kluci'' odpověděla jsem s křečovitým úsměvěm na tváři.

všichni už jsme byli u stolu, tak jsme si obědnali.

,,Tak Lyd, kdy se má Shawn vrátit? Taky už nám chybí.'' zeptal se Aaron.

,,Hmmm...no....já nevím. My jsme si moc nepsali. Já jsem mu někalikrát psala, ale on neodpovídal. Ale dneska by to měli bejt přesně 3 měsíce.'' vykoktala jsem ze sebe po 5 minutách.

Koukali na mě s takovým údivem, až mi to bylo nepříjemný.

,,Jak ti nemůže psát?! Tak skvělý holce jako ty, která tady ne něj čeká a on nenapíše?!'' řekl Cameron s troškou zlostí v hlase.

,,Klid Came, rozhodně má hodně práce, aby na něj byla Lydie pyšná. Co ty víš, třeba pro ní i chystá překvapení.'' řekl Nash.

Potom už jsme radši přešli k jinému tématu, ale jasně, že jsem si ještě o tom chtěla povídat.

Byli jsme tam poměrně dlouho.

Potom tam za náma přišel i Taylor s Carterem.

Furt jsme si povídali a já se zase s někým sblížila. 

Potom jsme šli teda domů a Cam mě šel vyprovodit, což od něj bylo docela milý.



Desicion|Shawn MendesKde žijí příběhy. Začni objevovat