10.

60 2 0
                                    

Uběhl měsíc a odběratelé a fanoušci stoupali až nemožně.

Trávili jsme spolu nejvíc času, jak to šlo, ale už to nebylo takové, protože skoro všude kam jsme šli, byli fanoušci a kamery a foťáky atd...

Za chvíli začali řešit i mě, jako kdo jsem, jestli spolu chodíme a dokonce osobnější věci.

Dneska je velký den, protože jedeme na víkend na výlet. Jenom my dva. Protože většinou jsme byli i s ostatníma klukama.

A neuhádnete, kam mě bere...DO PAŘÍŽE!!!

Je to neskutečný, jeden den by se válel jenom doma, a další mi dá letenku do Paříže.

Už mám všechno zabalený, ani jsem se moc nelíčila, protože se Shawnovi stejně líbim i nenamalovaná. 

(1. výhoda mít kluka - vždycky vám řekne, že vám to sluší i bez make - upu, takže když máte kluka, už se nemusíte líčit, aby jste se někomu líbila, protože vy už jste svého prince našla...)

Za chvíli by mě měl Shawn vyzvednout.

,,JE TADY!!!'' vykřikla jsem na celý barák.

Sešla jsem dolů, se svou né moc lehkou taškou, otevřela dveře, když v nich stál ON...

Sluneční paprsky ho celýho osvětlovali, takže vypadal jako...OMG!!

,,Čau krásko, připravena dobýt svět?'' 

,,S tebou vždycky'' usmála se a usmívala se dál, protože jsem nemohla uvěřit tomu, že takovýhle ,,anděl'' chodí zrovna se mnou...

Políbil mě na tvář: ,,Pujč pomůžu ti'' řekl a jeho svaly se zpevnily, když mi vzal tu těžkou tašku. 

,,Děkuju ty můj andílku'' řekla jsem a tím horkem se rozplívala...

Nasedli jsme do auta a jeli na letiště. Je tak úžasné mít někoho, s kým se nikdy nenudíte, s kým se furt smějete a rozumíte si. Ale hlavně, že nám to tak dlouho vydrželo.

*PO PŮL HODINĚ JÍZDY*

 Dojeli jsme na letiště, vyndali svoje tašky a vešli do hlavní haly letiště.

Dali jsme naše věci na pás a ty různý kontroly, který se na letišti dělají a čekali další čtvrt hodinu na náš let...

Ahoj jsem tu s další částí po DLOUHÝ době. Za to moc moc omlouvám. Doufám že to aspoň někdo bude číst a taky se omlouvám za to, že tato část je trochu kratší, ale ještě pořádně nemám promyšlený pokračování...Děkuju za čtenáře, který tento příběh furt čtou a zase někdy příště ;)

snapchat: vajacepkova

instagram: vajacepkova

twitter: valentine

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 18, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Desicion|Shawn MendesKde žijí příběhy. Začni objevovat