7.

58 4 0
                                    

*Z POHLEDU LYDIE*

Koukáme se na film u Shawna doma, když najednou zazvonil mobil.

Shawn ho šel vzít a povídal tam asi 15 minut.

Položil telefon a skákal nadšením.

,,Proč seš tak štastnej?'' 

,,Volal producent  Island Records A&R a pořádal mě, jestli s nim nechci spolupracovat na nové písničce. Prej se koukal na moje viny a viděl ve mně talent.''

,,Oo Shawne! to je úžasná zpráva. Staneš se slavným.'' zakřičela jsem a začla skákat taky. A kdy to chce s tebou natočit?''

,,To je ten problém, mám odlétnout už zítra do New Yorku. A budu tam muset bejt 3 měsíce.''

,,3 měsíce?! A co škola a...já?'' dořekla jsem a už jsem měla skleněný oči.

,, O školu by jsem se postaral a ty můžeš jet se mnou...''

,,Já nemůžu. Mám tady školu a rodinu a kamarády. 3 měsíce je hrozně dlouhá doba. Hrozně moc ráda by jsem s tebou jela, ale teďka se to nehodí.''

,,Tak já taky nikam nejedu.'' odpověděl, ale bylo vidět, že ho to mrzí.

,,NE! to nemůžeš! Nemůžeš si nechat ujít takovou příležitost. Nechci být důvodem, proč tady zůstat. Jen jeť, já tady na tebe počkám. Jsem za tebe hrozně šťastná.''

,,Děkuju. Neboj, jen 3 měsíce a jsem tady. Můžeš mě i někdy přijet navštívit.''

,,To si piš.'' 

Hnedka jsme zavolali klukům a všichni do 5 minut přišli a furt Shawnovi gratulovali a objímali se.

Všichni jsme zasedli na gauč, někdo na zem a pro Matta zbylo místo na křesle.

Objednali jsme si pizzu a povídali si.

,,Doufám, že si tady nenajdeš nějakýho novýho?'' zeptal se mě Taylor.

,,O to se bát nemusíš'' odpověděla jsem se stoprocentní jistotou.





Desicion|Shawn MendesKde žijí příběhy. Začni objevovat