9.

58 5 3
                                    

Seděla jsem doma u televize a byla na mobilu.

Když mi najednou přišlo upozornění, že Shawn Mendes přidal na youtube ''Life of the party''!!!!!!!!!

Nemohla jsem tomu uvěřit!!!

Rozklikla jsem to video a furt si říkala: ,,On to fakt dokázal!On má fakt svojí vlastní písničku!!''

Když jsem dokoukala, nepřestávala jsem brečet. 

Šla jsem ke klukům domů, vyrazila dveře a začla po celém baráku křičet: ,,Shawn vydal první písničku!!''

Všichni se sešli v obýváku a pustili si to na youtube, když se najednou ve dveřích objevil ON...

Shawn, kterýho jsem neviděla pomalu 4 měsíce.

Všichni se k němu rozeběhli až na mě. Nevěděla jsem jak reagovat. Měla jsem bejt šťastná, že se vrátil nebo být naštvaná, že mi za tu celou dobu nenapsal.

Potom mi k němu udělali uličku a on se na mě koukal tím pohledem jako ''jsem zpátky tak na co čekáš?'' a nastavil ruce na objetí.

Nevydržela jsem na něj být naštvaná, protože to prostě nešlo a rozeběhla jsem se k němu. 

Pevně jsem Shawna objala a furt se ho držela jako klíště.

,,Hele dost toho mazlíčkování, jinak se tady rozbrečim'' řekl se smíchem Nash...

,,Tak už pojďte kluci, jdeme si sednout do obýváku'' řekl Cam.

Seděli jsme na gauči já, Shawn, Nash, Cam, Matt a Taylor. Potom na křeslech Carter a  a na zemi Jack J., Jack G a Aaron.

Shawn vyprávěl, zážitky z natáčení a já jsem za něho byla hrozně šťastná.

Potom jsme si udělali takovej mini táborák v obýváku.

Shawn tam hrál na kytaru svojí novou písničku, potom se přidali Jackové a všichni, co uměli zpívat.

Nakonec jsme všichni usli. Já na Shawnovi, Nash na Camovi, Jackové a Aaron nějak zkroucený na zemi a Carter jedinej měl celý křeslo, a že nebylo nějak malý, pro sebe.

Ráno jsem se probudila vedle Nashe.

Kluci jsou tak roztomilý, když spí, že jsem je prostě nemohla probudit.

Opatrně jsem se zvedla z gauče a šla hledat Shawna.

Našla jsem ho v kuchyni, jak něco vaří.

,,Hlavně nepodpal kuchyň'' řekl jsem a začla jsem se smát.

Shawn se otočil a bylo a něm vidět, že se lekl.

 ,,Taky doufám'' zasmál se...

Chvilku bylo mezi námi ticho a potom jsem už to nevydržela a musela se ho zeptat...

,,Proč si nenapsal ani nezavolal za tu dobu?''

,,Promiň, moc mě to mrzí, ale producent mě nedal pohov. Byl jsem v jednom kole. Ani nevíš, jak jsem byl z toho špatnej, že nevim, jak se máš, co děláš, jestli nemáš někoho jinýho...'' řekl smutně.

,,Řekla jsem, že tady na tebe počkám a to jsem taky dodržela.''

,,Za to ti nesmírně děkuju. Nevim, co by jsem si bez tebe počal.'' přišel ke mě blíž.

Potom už jsme od sebe byly jenom kousek, aby se naše rty spojily, ale někdo vešel do kuchyně.

Ten někdo byl Aaron a za ním zbytek kluků.

,, Ahoj vy dvě hrdličky'' řekl Tay.


Desicion|Shawn MendesKde žijí příběhy. Začni objevovat