Jen jsem se lehce zasmála a v duchu si řekla: Vážně tohle řekl?!
Potom už mezi náma bylo ticho, jak ten film byl napínavý když najednou se mě zeptal...
,,Chodíš teďka vůbec s někým?'' zeptal se a já na něj zírala, až to bylo trapný...
,,Ne, ani jsem nikdy nechodila'' vydala jsem ze sebe asi o pět minut později, protože jsem byla furt zaskočená.
,,Jakto? Taková hezká holka jako ty'' usmál se na mě a já skoro roztála.
,,Asi se asi zatím nikdo nenanšel, kdo by o mě stál''
,,Já jo'' zašeptal mi do ucha a při tom se zase usmál. Já jsem ho snad nikdy neviděla mračit.
Potom už jsme byli ticho a dokoukávali film.
Samozřejmě slavná Lydie myšlenkama jinde a víte kde...furt jsem o tom musela přemýšlet. A kdo by ne, kdyby vám tak hezký kluk řekl, že se mu líbíte?
Asi ho mám ráda.
***********
Film skončil a kluci byli uplně mrtví, když jsem se probudila. Koukla se na mobil a byly 2 hodiny ráno.
,,No wow, to už je tolik'' řekla jsem si pro sebe, aby jsem nevzbudila ostatní.
Ještě se svítilo v kuchyni a odtamtud bylo slyšet nějaký šramot, tak jsem opatrně chtěla vstát, jenže jsem si všimla, že má Shawn kolem mého krku ruku. Opatrně jsem jí sundala a šla se kouknout do kuchyně.
Tak stál Taylor s Cameronem a Nashem.
,,Jak jinak, Nashty nikdy nespí'' pošťouchla jsem ho a to způsobilo, že se na mě lekavě otočili.
,,BOŽE JSEM SE LEKL!!'' zakřičel Cameron, ale kluky v obýváku to naštěstí nevzbudilo.
,,O čem si povídáte, hoši?'' řekla jsem a šla si sednout k nim.
,,O holkách, magcon, však víš, takový ty klučičí věci.'' Odpověděl Taylor a všichni se začli smát.
Chvíli jsme si povídali a potom se mě Nash zeptal: ,, Nejseš unavená? Tě dištak odvezu domů.''
,,No trochu jo'' odpověděla jsem a zívla si.
,,Tak pojď svezu tě domů'' Nash se zvedl a sebral klíčky od auta.
,,Tak ahoj kluci, bylo to super odpoledne. Zase někdy.'' řekla jsem s úsměvem na tváři a šla s Nashem.
,,Ahoj Lydie, zase se někdy stav. Shawnoj budeš chybět.'' řekl Taylor a s Cameronem se začali smát.
,,Panebože vážně tohle řekli?'' řekla jsem, když jsem odcházela.
ČTEŠ
Desicion|Shawn Mendes
RomanceLydie je normální 17letá holka, která má za nejlepšího kámoše Nashe Griera. Co se stane, když jí Nash představí Shawna a celý Magcon?