ΗλέκτραςP.O.V
Έτρεξα και πήδηξα πάνω στον Αλέξη.
Α- Μπράβο μικρή μου .Το ήξερα ότι θα τα καταφέρεις !
Η- Ευχαριστώ...αα και μικρό είναι κάτι άλλο που θα με πεις μικρή.
Α- χθες το βράδυ αλλά έλεγες αγάπη μου ..θες να πάμε να δούμε πόσο μικρό είναι εκείνο το άλλο τώρα..;
Η- Όχι είμαστε οκ !
του είπα και τον φίλησα στο μάγουλο όμως αυτός μόλις απομακρυνθήκαμε λίγο με ξανατράβηξε και με φίλησε στα χείλη .
Ναι το ξέρω ότι είμαστε κολλητοί αλλά περισσότερο φερόμαστε σαν ζευγάρι. Αν και να πω την αλήθεια δεν θα με πείραζε μια σχέση μαζί του αλλά σιγά μην θέλει κάτι παραπάνω.
Α- Εε Ηλέκτρα ήθελα να μιλήσουμε για κάτι..
Ωχχ όταν με λέει με το όνομα μου και όχι κάτι χαϊδευτικό κάτι πρέπει να έχει γίνει ή κάτι σοβαρό θα γίνει.
Η- Ωχχ. τι έγινε;
Α- Ηλέκτρα, μωράκι μου .....
c- Ηλέκτρα μου... Μπράβο ρε κοριτσάκι μου του έδωσες και κατάλαβε ... !!
Μου είπε ο coach του αντίπαλου μου, που ακόμα δε γνωρίζω ούτε το όνομα του! αλλά διέκοψε τον Αλέξη και τώρα ποτέ θα μάθω τι ήθελε να μου πει;
c- ..ναι ναι μπορεί να είμαι ο coach του όμως αυτό δε σημαίνει πως δεν χαίρομαι που κέρδισες και φυσικά θα στεναχωριόμουν αν έχανες.
Η- χάχα ευχαριστώ κ. Κώστα.
ναι ναι πλέον είμαστε δυο καλοί φίλοι ,με τον πρώην coach μου, και τον φωνάζω με το όνομα του.
c- Λιπών Ηλέκτρα μου έλα να σου γνωρίσω τον αντίπαλο σου, Μάρκο.
Η- Φυσικά κ. Κώστα! Αλέξη έρχεσαι;
Α- Έρχομαι μωράκι.
Μάλιστα Μάρκος το ονοματάκι του όμορφου αντιπάλου αλλά σαν τον Αλέξη..
Μάρκος P.O.V
Μόλις κατεβήκαμε από το ring εκείνη πήδηξε πάνω σε ένα φλώρο και τον αγκάλιασε. Την κατέβασε από πάνω του κάτι έλεγαν και μετά αυτή τον πλησίασε και τον φίλησε στο μάγουλο. Πφφ φίλοι ευτυχό....ΓΙΑΤΊ ΦΙΛΙΟΎΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΌΜΑ;;;;; όχι ρε πούστη μου την έχει ο φλώρος.
Τελείωσαν το φιλί τους και κάτι της έλεγε και μετά πήγε ο coach μου, τους είπε κάτι και έρχονται προς τα εδώ. ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΔΏ!!;; αα πάντα κρατάει τις υποσχέσεις του αυτός ο άνθρωπος!
Ηλέκτρας P.O.V
Τον πλησιάσαμε και είπαμε το τυπικό ''γεια''
c- εε Μάρκο από εδώ η Ηλέκτρα, Ηλέκτρα από εδώ ο Μάρκος.
Η,Μ--Χάρηκα.
είπαμε με μια φωνή, μέσα σε δεύτερα όμως το βλέμμα του στράφηκε στον Αλέξη και τον κοίταζε επίμονα λες και ήθελε να τον βάλει κάτω και να τον δείρει μέχρι θανάτου!
Τι στο καλό!!
Μ- Ο κύριος;
Α- Αλέξης, φίλος της Ηλέκτρας, χάρηκα
Μ- Μάλιστα...φίλος..
Η- Ναι φίλος υπάρχει κάποιο πρόβλημα; γιατί δεν μου πολύ αρέσει το ύφος σου
Μ- Κανένα απολύτως πρόβλημα...απλά...
Η- Απλά;;
Μ- Απλά παραξενεύτηκα..
Η-Γιατί; τι το περίεργο έχει να έχω φίλους;
Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα του!!
Μ- Όχι δεν είναι αυτό.. με παραξένεψε το πως τον συστήνεις.
Α- Και πως με συστήνει δηλαδή;
Ωχ ο Αλέξης άρχισε και τα παίρνει αυτό μάλλον σε καυγά θα μας βγει..
Μ- Ως φίλο ενώ μάλλον έπρεπε να σε συστήσει ως γκόμενό της.
Η- Δεν σε καταλαβαίνω!
Μ- να..σας είδα να φιλιέστε πριν από λίγο και το φιλί σας δεν ήταν καθόλου φιλικό.
Η- Και εσένα τι σε νοιάζει αν τα φιλία που δίνω στους φίλους μου είναι φιλικά ή όχι ;;
Μ- Απλά δεν μου αρέσει να περιτριγυρίζομαι από πουτάνες!
Τι είπε μόλις τώρα; δεν πρόλαβα να κάνω κάτι γιατί ο Αλέξης του όρμισε. Δε σας το είπα ότι δεν θα μας βγει σε καλό όλο αυτό;; να'το
Α- Τι είπες ρε μαλάκα, εε;;
Άρχισαν και πάλευαν μέχρι που τους χώρισαν και αυτός έφυγε ο coach μας ζήτησε εκ μέρους του συγνώμη και τον ακολούθησε.
YOU ARE READING
ΈΡΩΤΑΣ ΜΕ BOX
Teen FictionΈνα δυναμικό κορίτσι και ένα δυναμικό αγόρι. Δυο χαρακτήρες τόσο ίδιοι και ταυτόχρονα τόσο διαφορετικοί. Η ζωή και των δύο το box, ο καθένας για διαφορετικό λόγο. Πώς θα γνωριστούν αυτοί οι δύο; Το φυσικό είναι ότι θα ερωτευτόυν, η ερώτηση είναι όμω...