Όλοι αξίζουν τέτοια αγάπη!

94 13 1
                                    

Μεριά Συγγραφέα 

Την πήρε στην αγκαλιά του και την ξάπλωσε στο κρεβάτι της. Την φιλούσε σε κάθε εκατοστό του κορμιού της και σιγά σιγά μπήκε μέσα της. Την χάιδευε, την φιλούσε, την μιλούσε γλυκά. Της έλεγε λόγια που δεν είχε πει σε καμία άλλη! Της έκανε έρωτα. Το άξιζε. Τον άξιζαν και οι δύο τέτοιον έρωτα! Όχι μόνο τον σαρκικό αλλά αυτό το συναίσθημα που ένιωθαν ο ένας για τον άλλο... το άξιζαν! Δύο άνθρωποι πληγωμένοι, φυσικά και άξιζαν τέτοια αγάπη! Όλοι αξίζουν τέτοια αγάπη!

Μ- "Αυτά τα μάτια σου. Τα μάτια που ταξίδευαν. Μέσα τους αντικατοπτρίζεται μια θάλασσα γαλάζια και ήρεμη. Κάποιες φορές όμως ξεσπά σε φουρτούνες αναπάντεχα. Και τότε φοβάμαι. Γιατί δεν έχω βρει ακόμα τρόπο να την καλμάρω. Γι'αυτό φοβάμαι. Γιατί, μόνο στη σκέψη πως σε χάνω, παγώνω. Και φοβάμαι να παγώνω. Κατάλαβες; " -Γ.Π.-

Της είπε κι εκείνη ξέσπασε σε κλάματα, σε λυγμούς που έβγαιναν όσα έκρυβε η ψυχή της! 

Του μιλούσε, εκείνο το βράδυ του τα είπε όλα! Για εκείνη, τον πατέρα της, την μητέρα της, τους γονείς που την μεγάλωσαν, που μπορεί να μην ήταν οι βιολογικοί της γονείς, αλλά της έδωσαν τα πάντα!

Του μιλούσε κι αυτός το μόνο που έκανε ήταν να την ακούει, να την αγκαλιάζει στις σκληρές εμπειρίες που έβγαιναν με λόγια από το στόμα της, χωρίς όμως να την διακόπτει... δεν έβγαλε ούτε λέξη. Σιωπηλός! Ήταν σαν μια βουβή μορφή δίπλα της... σαν ένα στήριγμα!Αυτή έκανε έναν μονόλογο, όμως όταν κοιτούσε τα μάτια του ήξερε πως έκαναν διάλογο! Πως αυτή του μιλούσε με λόγια κι αυτός της μιλούσε με την σιωπή και τα μάτια του!

Ήξερε πως από εδώ και πέρα έπρεπε να έχουν τα μάτια τους 14. Και οι δύο το γνώριζαν!

Έπρεπε να την αγαπά, να την στηρίζει και να είναι δίπλα της! Να της το λέει και να της το δείχνει συνέχεια. Γιατί της αξίζει τέτοια αγάπη!

Ήξερε πως δεν έπρεπε να φύγει ποτέ από δίπλα του! Έπρεπε να μείνει, έπρεπε να το παλέψει και να του μιλήσει εξ αρχής! Αυτό θα κάνει από εδώ και πέρα. Θα τον αγαπά, θα τον στηρίζει και θα είναι δίπλα του. Γιατί του αξίζει τέτοια αγάπη.

Σε όλους αξίζει τέτοια αγάπη!

ΈΡΩΤΑΣ ΜΕ BOXWhere stories live. Discover now