Μάρκος P.O.V
Λίγο πριν φύγει ο Στράτος από το σπίτι μου..
Σ- Στις 9 να είσαι έτοιμος αγορίνα..!
Μ- Γιατί;
Σ- Βασικά άστο θα έρθω κατά τις 8 εγώ..
Μ- Και ξανά ρωτάω.. Γιατί;
Σ- Θα έρθω να σε ετοιμάσω για το party.
Μ- Τι θα με ετοιμάσεις ρε...Αν δεν σε ήξερα για πούστη θα σε περνούσα.
Σ- Εγώ φταίω ρε που δε θέλω να σε δει η γκόμενα σαν φλώρο. Να έρθει με τον άλλο και να είναι καλύτερος από εσένα να σου πω εγώ μετά.
Μ- Καλά-καλά με έπεισες. Στις 8 να είσαι εδώ.
Του είπα και του έκλεισα τη πόρτα στα μούτρα και τον άκουσα να γελάει πίσω από αυτή σαν υστερικός!!
Ηλέκτρα P.O.V
Ένιωσα να με φυλάνε και να με χαϊδεύουν και άνοιξα αργά τα μάτια μου και είδα τον Αλέξη με ένα sexy χαμόγελό του να με κοιτάει. Έσκυψε και με φίλησε..
Α- Ξύπνησε το κοριτσάκι μου;
Η- μμμμ..
Είπα μονάχα και μπήκα περισσότερο στην αγκαλιά του.
Α- Μωράκι μου το ξέρεις όμως ότι σε 2 ώρες είναι το party και από στιγμή σε στιγμή θα έρθει και το άλλο το ζαβό για να ετοιμαστείτε.
Μου είπε και ακούσαμε το κουδούνι.
Α- χαχά είδες.
Η- Ναι δεν έλεγες τίποτε άλλο. Και μη λες ζαβό τη Βίκ. Έτσι και σε ακούσει βρες κάπου να κρυφτείς κακομοίρη μου.
Του είπα σαν έριχνα κάτι πάνω μου, μη με δει και έτσι, και πήγα να ανοίξω.
Β- Φιλενάδα μου συγχαρητήρια!! Sorry ρε κολλητή που δεν σου είπα από πριν αλλά έφυγα λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας αλλά φυσικά και ο κ. Κώστας με ενημέρωσε.
Η- Δεν πειράζει έτσι κι αλλιώς ήμουν με τον Αλέξη.
Της είπα και της έκλεισα το μάτι. Η Βικτόρια είναι η μόνη που γνωρίζει την άλλη σχέση με τον Αλέξη εκτός της φιλικής.
Η- Βίκ. δε σου είπα..
Β- Τι έγινε;
Η- Εγώ κι ο Αλέξης...
Α- Τα φτιάξαμε!
Είπε τελικά ο Αλέξης που μπέικε εκείνη τη στιγμή στο σαλόνι χωρίς να τον καταλάβω ήρθε και με άρπαξε και με φίλησε με πάθος. Η Βίκ. έπινε και μας έβλεπε με ανοιχτώ το στόμα.
DU LIEST GERADE
ΈΡΩΤΑΣ ΜΕ BOX
JugendliteraturΈνα δυναμικό κορίτσι και ένα δυναμικό αγόρι. Δυο χαρακτήρες τόσο ίδιοι και ταυτόχρονα τόσο διαφορετικοί. Η ζωή και των δύο το box, ο καθένας για διαφορετικό λόγο. Πώς θα γνωριστούν αυτοί οι δύο; Το φυσικό είναι ότι θα ερωτευτόυν, η ερώτηση είναι όμω...