Η Επιστροφή !!

203 19 0
                                    

Έφτασα κατευθείαν στο νοσοκομείο μόλις το έμαθα ! μπήκα μέσα και κατευθύνθηκα γρήγορα προς την υποδοχή.

Η- Αλέξανδρος Παπά είχε ατύχημα με μηχανή που βρίσκεται;

Νοσοκόμα- Στο 260 στο 2 όροφο

Η- Ευχαριστώ

Έφυγα κατευθείαν μόλις άνοιξε το ασανσέρ έτρεξα να βρω το δωμάτιο μέχρι που είδα τη Βίκ.

Η- Βίκ. πως είναι ; που τον έχουν; πως έγινε το ατύχημα;;

Β- Έι μία μία η ερωτήσεις παρακαλώ !! Μια χαρά είναι το ρεμάλι κακό σκυλί ψόφο δεν έχει!! μέσα στο δωμάτιο είναι φλερτάρει με κάθε ωραία νοσοκόμα του παίρνει αίμα. Τώρα το πως έγινε δεν ξέρω ρώτα τον Μάρκο ή τον Στράτο.

Η- Ποιους ;;;

Β- Αυτοί των βρήκαν και τον έφεραν εδώ εμένα απλά με πήρε ο Στράτος και μου είπε να έρθω και να σου το πω κι εσένα..

Μ- Μωρό μου ήρθες;

Η- Ναι.. τι έγινε:

Μ- Είχαμε κανονίσει με τον Αλέξη να βρεθούμε κάπου σαν φίλοι μήπως και τα βρούμε...είναι κρίμα ρε μωρό μου τώρα που είμαστε μαζί να είμαι μαλωμένος με τον κολλητό σου... και ξεκινήσαμε μαζί για την επιστροφή...και σε μια στιγμή είδα τον Αλέξη να μην μπορεί να σταματήσει στο φανάρι και ευτυχώς δεν περνούσε κάποιο αυτοκίνητο εκείνη την ώρα αλλά τράκαρε σε ένα τοίχο....η αστυνομία είπε πως τα φρένα της μηχανής ήταν κατεστραμμένα με σουγιά !

Η- Είπες με σουγιά;

Μ- Ναι.. γιατί έχεις αυτό το ύφος;

Εκείνη τη στιγμή το κινητό της χτύπησε και ήταν ο δικηγόρος της.

Η- Πα..παρακαλώ;....Ναι... το.. το κατάλαβα... και τι θα κάνουμε τώρα; .. Π... Πως τίποτα; Δεν γίνεται αυτό που μου λες! Το ξέρεις ότι κινδυνεύω !!.....Και μου λες να πιστέψω τους όρκους αυτού;; ΌΧΙ!! ΌΧΙ ΔΕΝ...Δεν γίνεται..!!

Μ- Μωρό μου τι έγινε; Ποιος ήταν;

Η- Επέστρεψε !! Δεν το πιστεύω!! Όχι πάλι ο ίδιος εφιάλτης!!

Μ- Μωρό μου τι λες; Μη με τρομάζεις!

Η- Δε...δεν νιώθω καλά...

Μ- Ηλέκτρα;; ΗΛΕΚΤΡΑΑΑΑ;;;


ΈΡΩΤΑΣ ΜΕ BOXTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang